کد خبر : 1867566 | 10 بهمن 1401 ساعت 09:15 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

آماده باش دختران فوتسال ایران در تاشکند؛

تنها یک تساوی برای تکرار قهرمانی نیاز است!

تیم ملی فوتسال زنان ایران، تنها با کسب یک تساوی در دیدار امروز برابر ازبکستان، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود خواهد شد.

تنها یک تساوی برای تکرار قهرمانی نیاز است!

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که تیم ملی فوتسال زنان ایران برای شرکت در مسابقات کافا 2023 در شهر تاشکند ازبکستان حاضر است. شاگردان فروزان سلیمانی در این تورنمنت با کشورهای قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان مسابقه می‌دهند و تلاش می‌کنند از عنوان قهرمانی خود که سال گذشته در شهر دوشنبه تاجیکستان کسب کردند دفاع کنند.

دختران فوتسال ایران در گام نخست خود در این تورنمنت موفق شدند با نتیجه پنج بر صفر از سد قرقیزستان بگذرند و در دومین بازی، با یک نتیجه خارق‌العاده تاجیکستان را شانزده گله کنند! به ثمر رساندن 21 گل تنها در طی 2 مسابقه آمار شگفت انگیزی است که ماحصل آن صدرنشینی در جدول مسابقات به واسطه تفاصل گل بهتر نسبت به ازبکستان است.

این درحالی است که ازبک‌ها تنها رقیب جدی ایران در این مسابقات هستند و تیم ملی ایران در مسابقات سال گذشته نیز با نتیجه‌ای نزدیک موفق به شکست این تیم شده بوده است. آن‌ها در دو دیدار خود برابر تاجیکستان و قرقیزستان به ترتیب با نتیجه هفت بر یک و شش بر یک پیروز شده‌اند و درحال حاضر تفاصل گل آنها 11+ است. نکته جالب در خصوص نتایج مسابقات گذشته دو تیم ایران و ازبکستان در این تورنمنت این است که ازبک‌ها در هر دو دیداری که انجام دادند، دروازه خود را در برابر حریفشان باز شده دیدند اما تا اینجای رقابت‌ها هیچ توپی از خط دروازه ایران نگذشته است.

برای اینکه بدانیم تیم ملی فوتسال ایران که ماه‌هاست تمرین و اردوی منظمی نداشته است، موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در این مسابقات خواهد شد، باید چند ساعت دیگر منتظر ماند. شاگردان سلیمانی امروز ساعت 15:30 به وقت ایران به مصاف ازبکستان خواهد رفت و تنها در صورت شکست در برابر این تیم، جام قهرمانی را از دست خواهند داد. تیم ملی ایران با توجه به تفاضل گل بسیار بهتر نسبت به ازبکستان، شانس این را دارد که حتی با کسب یک تساوی در برابر میزبان رقابت ها، نشان دهد که علی‌رغم تمام مشکلات همچنان قوی‌ترین تیم ملی فوتسال زنان در آسیا است.

دیدگاه‌ها