کد خبر : 1867576 | 10 بهمن 1401 ساعت 10:20 | 47.6K بازدید | 14 دیدگاه

گل سه امتیازی هالک برای مینیرو؛

غول بزریلی سن و سال نمی‌شناسد (عکس)

هالک تمام نشدنی است؛ او این روزها همچنان به درخشش در لباس اتلتیکو مینیرو ادامه می‌دهد.

غول بزریلی سن و سال نمی‌شناسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هالک ستاره سابق تیم‌ ملی برزیل همواره به خاطر فیزیک بدنی و هیکل عجیب و غریب و تنومندش مشهور بوده است. این فیزیک بدنی با افزایش سن هم دچار افت نشده و این بازیکن همچنان با همان فرم در زمین فوتبال حاضر می‌شود.

پیش از این بارها تصاویری از هالک منتشر شده که او را در حال ورزش بدنسازی نشان می‌دهد. بازیکنی که شاید اگر کسی او را نشناسد نمی‌تواند حدس بزند که یک فوتبالیست حرفه ای است چرا که بیشتر به همان ورزشکار پرورش اندام شبیه است.

1796497

او نام خود را با بازی برای غول‌های پرتغالی یعنی پورتو در اوایل دهه 2010 مطرح کرد و سپس به زنیت سنت پترزبورگ روسیه رفت. هالک همچنین در پایان دوران حرفه‌ای خود دو دوره در ژاپن را تجربه کرد و در سال 2021 هم از بندر شانگهای به اتلتیکو مینیرو نقل مکان کرد.

از زمان ورود به مینیرو، او دوران موفقیت آمیزی را با این باشگاه سپری کرده و قهرمانی در سری آ برزیل، جام حذفی و سوپرکاپ برزیل را تجربه کرده است. فرم خوب او باعث شد که این بازیکن حتی سال گذشته به تیم ملی برزیل فراخوانده شود. هالک در مجموع 49 بازی ملی برای سلسائو انجام داده است و 11 بار گلزنی کرده است، اگرچه او در ترکیب آن‌ها برای جام جهانی 2022 حضور نداشت.

1796499

هالک در ادامه روند خوب خود روز گذشته و در جریان دیدار اتلتیکو مینیرو مقابل تومبانسه موفق شد یکی از گل‌های تیمش را در مصافی تک به تک با دروازه حریف به ثمر برساند. گلی که در دقیقه 89 به ثمر رسید و باعث پیروزی شیرین مینیرو شد. از طرفی هالک هم نشان داد که با وجود 36 سال سن همچنان بازیکنی تعیین کننده است.

1796500

دیدگاه‌ها