کد خبر : 1867579 | 10 بهمن 1401 ساعت 10:37 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

رکورد جذاب خانواده سیمئونه در سری A

جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی، با گلزنی در بازی برابر رم موفق شد رکورد جذابی را به نام خانواده‌اش به ثبت برساند.

رکورد جذاب خانواده سیمئونه در سری A

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در دیداری حساس و تماشایی برابر رم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
سیمئونه در دقیقه 76 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تنها به 10 دقیقه زمان نیاز داشت تا بتواند گل پیروزی‌بخش تیمش را در این بازی به ثمر برساند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
او پس از پایان این بازی به DAZN گفت: «‌ما نمایش بسیار خوبی ارائه کردیم و باید زودتر کار را تمام می‌کردیم. این اتفاق رخ نداد و وقتی شما مقابل تیمی قدرتمند مثل رم هستید، آن‌ها هم شانس‌هایی ایجاد خواهند کرد اما اتفاقی باورنکردنی رخ داد! این تیم نقاط قوت بسیاری در درون و بیرون زمین دارد و من فکر می‌کنم همین موضوع تعیین کننده بود.»
این مهاجم آرژانتینی با اشاره به بیماری‌اش پیش از این بازی اظهار داشت: «امروز دل درد شدیدی داشتم و حالم خوب نبود اما سعی کردم تمام توانم را به کار بگیرم. بسیار خوشحالم که توانستم گل پیروزی تیمم را بزنم. این سه امتیاز اهمیت بسیاری برای ما داشت اما باید به جنگیدن در هر بازی ادامه دهیم و ثابت کنیم که ناپولی توانایی قهرمانی دارد.»

1796504

با گلی که سیمئونه روز گذشته به ثمر رساند، این خانواده به رکورد 100 گل زده در رقابت‌های سری A رسید. دیه‌گو سیمئونه پیش از این 30 گل در این رقابت‌ها زده بود و پسرش حالا 70 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.
این بازیکن در این باره اضافه کرد: «این رکورد واقعا خوبی است. امیدوارم که بتوانم به همراه برادرانم به تاریخ‌سازی ادامه دهم.»

دیدگاه‌ها