کد خبر : 1867587 | 10 بهمن 1401 ساعت 11:00 | 18K بازدید | 1 دیدگاه

مشت گتوزو به دوربین: از من فیلم نگیرید!

جنارو گتوزو، سرمربی والنسیا، پس از ورود به فرودگاه این شهر با یکی از فیلمبرداران شبکه محلی والنسیا درگیر شد.

مشت گتوزو به دوربین: از من فیلم نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشته و نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت گتوزو شده است.
او شب گذشته وارد فرودگاه مانیسس شد و با گروهی از هواداران روبه‌رو شد که برای ابراز حمایت از تیم محبوب‌شان که شرایط سختی را سپری می‌کند در بیرون از فرودگاه تجمع کرده بودند.
این مربی ایتالیایی به سمت آن‌ها رفت و شروع به حرف زدن با هواداران کرد. یکی از دوربین‌های شبکه محلی والنسیا هم او را دنبال کرد و کمی جلو رفت تا تصویر بهتری را ضبط کند، اما گتوزو لحظه‌ای سرش را برگرداند و از چراغ روشن دوربین متوجه شد که در حال ضبط کردن صحبت‌های او است.

1796519

این موضوع باعث شد که او به شدت عصبانی شود و با دست ضربه‌ای به لنز دوربین بزند تا آن را از خودش دور کند. او همچنین به فیلمبردار گفت که از او فاصله بگیرد و تصویرش را ضبط نکند اما این تصاویر توسط خود دوربین و همچنین توسط دوربین دیگری از زاویه‌ای متفاوت ثبت شد.
گتوزو پس از این برخورد همچنان به صحبت با هواداران تیمش ادامه داد و سعی کرد به آن‌ها اطمینان خاطر بدهد و همچنین از حمایت‎‌شان تشکر کند.

1796520

تلویزیون محلی والنسیا همچنین لحظه‌ای را ثبت کرد که او یکی از این هواداران را در آغوش کشید و گابریل پائولیستا هم برای صحبت و تشکر از آن‌ها به سمت‌شان آمد. سایر بازیکنان عقب‌تر ایستادند، اما وقتی هواداران شعار «والنسیا تا پای جان!» را سر دادند از آن‌ها تشکر کردند.

دیدگاه‌ها