کد خبر : 1867626 | 10 بهمن 1401 ساعت 13:18 | 20.4K بازدید | 36 دیدگاه

بدون اشتباهات داوری مس رفسنجان تیم اول بود

ادعای مدافع مس: صدرنشین ماییم نه پرسپولیس

تیموری با اشاره به اشتباهات که علیه تیمش شده، مدعی شد که آنها قادر بودند صدرنشین لیگ تا این لحظه محسوب شوند.

ادعای مدافع مس: صدرنشین ماییم نه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری مدافع مس رفسنجان بعد از تساوی تیمش مقابل گل گهر در دربی کرمان گفت: بازی خوبی بود و قطعا کسانی که آن را تماشا کردند لذت بردند. دو تیم یک بازی تهاجمی و با برنامه را در زمین دنبال کردند و یکی از زیباترین بازی‌ها محسوب می‌شد.

وی درباره دریافت گل در دقایق پایانی و به تساوی رسیدن این جدال گفت: نتیجه 2-0 هیچ وقت مطمئن نیست. هر لحظه که گل دریافت کنید استرس بیشتر می‌شود. ما گل اول را به نظرم روی اشتباه داوری خوردیم و در آن صحنه من نزدیک بودم و فرشید اصلا مرتکب خطای پنالتی نشد و بازی را سخت کرد. ما به دنبال سه امتیاز بودیم و این برد ما را به بالای جدول می‌رساند. گل گهر یکی از تیم های باکیفیت لیگ است و حتی روی نیمکت و در تعویض هم هر ستاره با ستاره دیگری عوض می‌شد. با این حال فوتبال است و این تقابل هم مساوی شد.

میثم تیموری در این بازی موفق شد با ضربه‌ای دیدنی دروازه گل گهر را باز کند. او درباره گل زیبایی که در این جدال به ثمر رساند گفت: گل که حاصل تلاش بچه‌ها بود. در شرایط شوت بودم و همه ما به دنبال گل و برد بودیم. به نظرم گل خوبی بود و امیدوارم در ادامه هم از این گل ها بزنم.

وی با اشاره به حمایت هواداران تیمش گفت: هر جایی که می‌رویم هواداران می‌آیند. دربی‌های کرمان هم طی این مدت بازی‌های‌جذابی بوده. بازی با کیفیت داشتیم و این استان هم افتخار می‌کند که دربی‌های باکیفیتی را داشته. ما هم تیم خوبی هستیم که با تاکتیک کار را دنبال می‌کنیم و تاکتیک به روزی داریم. همه از بازی لذت می‌برند.

1795496

مدافع مس رفسنجان در واکنش به تساوی‌های پرتعداد این فصل تیمش (12 مساوی) اینطور واکنش نشان داد: درست است که تساوی زیادی آوردیم اما اگر از ابتدای فصل عملکرد تیم ما را دنبال کرده باشید، اشتباهات داوری در بازی‌های ما خیلی زیاد بوده است. در غیر این‌صورت قطعا ما با اختلاف در صدر جدول حضور داشتیم. بازی‌ها سنگین و فشرده است. من بعد از 4 سال صحبت کردم و گفتم که امیدوارم داوری‌ها به شکلی باشد که اشتباه کمتری را شاهد باشیم و زحمات تیم‌ها هدر نرود. هفته‌های سخت و حساسی است و برای بالا و پایین جدول اهمیت دارد. VAR هم نیست و قطعا اشتباهات بیشتر می شود. در جام جهانی شاهد بودیم که حتی با وجود VAR هم اشتباهاتی وجود داشت و بنده خدا داوران ما که از این امکانات هم بی بهره هستند و کارشان سخت تر است. انشاالله تمرکزشان بیشتر شود و با یک سوت تیمی ضرر و سوت نبرد. امیدوارم VAR هم به فوتبال ما بیاید و بدون آن کار داوری ما سخت خواهد بود. این حق را به داوران می دهیم که تحت فشار هستند اما مس رفسنجان از این حیث لطمه شده و امیدوارم اشتباهات نه علیه ما و نه علیه تیم دیگری نباشد.

تیموری درباره تقابل با ذوب آهن در این هفته گفت: من سابقه کار با آقای تارتار را داریم. تیم‌‎هایی که ایشان هدایت کرده همیشه خوب هستند. آنها بازی قبلی را باختند و برای جبران نتیجه می آیند و ما هم دنبال برد هستیم تا به بالای جدول برسیم. انگیزه ما پیروزی در این بازی است تا جبران بازی قبلی‌مان شود که سه امتیاز را حق خودمان مقابل گل گهر می‌دانستیم و در نهایت مساوی شد و اینبار باید جبران کنیم.

دیدگاه‌ها