کد خبر : 1867628 | 10 بهمن 1401 ساعت 13:21 | 45.2K بازدید | 42 دیدگاه

کورتوا: برنابئو را درست کنید تا یخ نزدیم!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از مدیران این باشگاه خواست که بازسازی سانتیاگو برنابئو را زودتر به پایان برسانند.

کورتوا: برنابئو را درست کنید تا یخ نزدیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در سانتیاگو برنابئو و در هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا میزبان رئال سوسیداد بود و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد. 
شاگردان کارلو آنچلوتی حملات بسیاری را روی دروازه حریف تدارک دیدند اما بی‌دقتی آنها در زدن ضربات آخر و همچنین درخشش خیره‌کننده الکس رمیرو در چارچوب دروازه که توانست هفت مهار را به نام خودش به ثبت برساند باعث شد که آن‌ها نتوانند به گل برسند. 
هرچند سوسیداد هم موقعیت‌هایی برای گلزنی خصوصا در دقایق پایانی این بازی داشت اما کورتوا خصوصا در نیمه اول چندان به زحمت نیفتاد و همین باعث شد که با مدیران این باشگاه درباره شرایط ورزشگاه خانگی این تیم شوخی کند. 

1796594

این دروازه‌بان بلژیکی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «امشب هوا بسیار سرد بود. من هم در نیمه اول کار زیادی نداشتم که انجام دهم. امیدوارم که آنها خیلی زود کار ساخت و ساز را تمام کنند و سقف ورزشگاه را ببنند تا ما هم بتوانیم کمی گرم‌تر باشیم و سرما را احساس نکنیم.»
روند بازسازی ورزشگاه رئال مادرید از سال 2020 شروع شد و آن‌ها این فصل توانستند دوباره به برنابئو برگردند، هرچند تمام قسمت‌های این ورزشگاه هنوز تکمیل نشده و کار روی آن همچنان ادامه دارد. 

دیدگاه‌ها