کد خبر : 1867637 | 10 بهمن 1401 ساعت 13:49 | 25K بازدید | 69 دیدگاه

طعنه به ستاره‌ها: مسی، نیمار و امباپه دفاع نمی‌کنند

یونس عبدالحمید، کاپیتان رنس، پس از تساوی برابر پاری سن ژرمن از عملکرد سه ستاره این تیم در خط حمله انتقاد کرد.

طعنه به ستاره‌ها: مسی، نیمار و امباپه دفاع نمی‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، رنس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برابر این تیم به میدان رفت و موفق شد به تساوی 1-1 دست پیدا کند. 
نیمار تک گل پی اس جی را در این دیدار به ثمر رساند و فلوریان بالوگان موفق شد در دقیقه 96 و در حالی که تنها چند ثانیه تا سوت پایان بازی فرصت باقی مانده بود، گل مساوی را وارد دروازه حریف کند و یک امتیاز ارزشمند را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 
عبدالحمید پس از پایان این بازی مدعی شد که سه ستاره پاری سن ژرمن در خط حمله گاهی دست به پرس می‌زنند اما به ندرت برای کمک به خط دفاعی به عقب برمی‌گردند. 

1743032

کاپیتان رنس در این‌باره به خبرنگاران گفت: «عبور دادن توپ از خط دفاعی آنها کار آسانی است چون لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار در کارهای دفاعی شرکت نمی‌کنند. ما راجع به این موضوع صحبت کرده بودیم که اگر بتوانیم از این خط اول عبور کنیم، این سه مهاجم دیگر در کارهای دفاعی تیمی حضور ندارند و تلاشی برای این کار نمی‌کنند. ما روی این موضوع کار کرده بودیم. می‌خواستیم از این نقطه ضعف استفاده کنیم و در انجام آن هم موفق بودیم. به همین دلیل توانستیم موقعیت‌های بسیاری خلق کنیم.»
کریستوف گالتیه نیز پس از پایان این بازی از عملکرد بازیکنانش به شدت انتقاد کرده و گفته بود که از نمایش تیمش عصبانی و ناامید شده است. او همچینن تاکید کرده بود که رنس شایستگی رسیدن به گل در نیمه اول را با توجه به شانس‌هایی که خلق کرده بود داشت.

دیدگاه‌ها