کد خبر : 1867683 | 10 بهمن 1401 ساعت 17:20 | 53.4K بازدید | 19 دیدگاه

دیدیه دشان، معمار یک تغییر در رئال مادرید

کارلو آنچلوتی در بازی دیشب رئال مادرید از کاماوینگا در پست دفاع چپ استفاده کرد، ولی کسی که این ایده را اولین بار تجربه کرد تا کارلتو از او الهام بگیرد دیدیه دشان بود.

دیدیه دشان، معمار یک تغییر در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، با شروع دیدار دیشب رئال مادرید مقابل اوساسونا یک تغییر در ترکیب لوس بلانکوس همه را متعجب کرد: استفاده از ادواردو کاماوینگای فرانسوی در پست دفاع چپ رئال.

بعد از بازی رسانه‌های اروپایی مملو از ستایش از کاماوینگا بودند، اما اولین کسی که ایده استفاده از این جوان فرانسوی در دفاع چپ را تجربه کرد دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه بود. دشان در دیدار خروس‌ها مقابل تونس در جام جهانی قطر از او در این پست استفاده کرد تا دیشب آنچلوتی از ایده تاکتیکی‌اش الهام بگیرد.

1796626

جام جهانی 2022 مسیر آینده چندین نفر از ستاره‌های جوان فرانسه مثل کولو موانی و ادواردو کاماوینگا را تغییر داده است. کاماوینگا به لطف دیدیه دشان روز به روز در رئال نقشی مهم‌تر به دست می‌آورد. سرمربی فرانسه بود که با استفاده از ادواردوی جوان در دفاع چپ به آنچلوتی یادآور شد که در این پست هم می‌تواند روی او حساب کند. حالا که فرلان مندی مصدوم است، راه برای درخشش کاماوینگا در این پست جدید بیش از هر زمان دیگری باز شده است.

1782360

آنچلوتی در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی دیشب از عملکرد این ستاره فرانسوی در پست جدیدش ابراز رضایت کرد و گفت: "ادواردو عالی کار کرد. او به این پست عادت ندارد ولی او و وینیسیوس در سمت چپ فرصت‌های زیادی خلق کردند. من که راضی‌ام. این گزینه‌ای است که از این به بعد می‌توانیم از آن استفاده کنیم."

رسانه‌های اسپانیایی هم از کاماوینگا در پست جدیدش ستایش کردند. مارکا نوشت: "او در پست جدیدش شگفت‌‌انگیز بود. خوب دفاع کرد و در زمان حمله حتی بهتر از وقت دفاع بود." کاماوینگا حالا می‌تواند از این جو مثبت رسانه‌ای برای تثبیت هر چه بیشتر خود در این پست استفاده کند.

دیدگاه‌ها