کد خبر : 1867699 | 10 بهمن 1401 ساعت 18:29 | 19.5K بازدید | 14 دیدگاه

وضعیت جدید انزو فرناندز و بنفیکا: لج و لجبازی!

انزو فرناندز به بنفیکا اطلاع داده که خواهان پیوستن به چلسی است، اما باشگاه پرتغالی که از بازیکن آرژانتینی خود عصبانی است، قصد دارد مبلغ درخواستی خود را دو برابر کند.

وضعیت جدید انزو فرناندز و بنفیکا: لج و لجبازی!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بنفیکا در هفته‌ای که گذشت بار دیگر به پیشنهاد چلسی برای جذب انزو فرناندز پاسخ منفی داد و این در حالی بود که باشگاه انگلیسی پذیرفته بود مبلغ 120میلیون یورویی درخواستی بنفیکا را پرداخت کند.

اما امروز از پرتغال خبر رسید که انزو فرناندز به مدیران بنفیکا اطلاع داده که هر طور شده می‌خواهد بازیکن چلسی بشود و دیگر حاضر نیست در بنفیکا بازی کند. این اقدام ستاره آرژانتینی اما بنفیکا را به شدت عصبانی کرده است.

1794544

بر اساس گزارش‌ها، چلسی به بنفیکا اطلاع داد که با قیمت 120میلیون یورویی انزو موافق است، اما این مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت خواهد کرد. بنفیکا اما تماس‌های چلسی با بازیکن آرژانتینی خود را غیراخلاقی می‌داند و به چلسی اطلاع داده که با پرداخت اقساطی موافق نیست. بنفیکا به‌عنوان موضع قطعی خود اعلام کرده تنها و تنها در صورتی انزو را واگذار می‌کند که بند آزادسازی 120میلیون یورویی او فعال شود و همه مبلغ به صورت یکجا پرداخت شود.

بنفیکا هفته گذشته در مذاکراتی که با انزو فرناندز داشت به او قول داد که تابستان آینده با جدایی‌اش موافقت خواهد کرد. بنفیکا به انزو گفته بود امسال قهرمانی در لیگ پرتغال و دست‌کم رسیدن به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هدف گرفته است.

با توجه به این مذاکرات، صحبت‌های اخیر هافبک آرژانتینی و اعلام اینکه او حاضر نیست در بنفیکا بماند و خواهان پیوستن به چلسی است، بنفیکایی‌ها را به شدت عصبانی کرده است. در پرتغال گفته می‌شود بنفیکای خشمگین به انزو پیغام داده که حتی درصورتی‌که چلسی با دو برابر مبلغ بند آزادسازی او وارد مذاکره شود، اجازه جدایی او در زمستان امسال را نخواهد داد.

1796413

دیدگاه‌ها