کد خبر : 1867705 | 10 بهمن 1401 ساعت 19:19 | 13K بازدید | 41 دیدگاه

برونو: هر فوتبالیستی عاشق بازی در یونایتد است

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، می‌گوید یونایتد همیشه به قهرمانی فکر می‌کند و هر فوتبالیستی هر کجای دنیا باشد دوست دارد با پیراهن شیاطین سرخ بازی کند.

برونو: هر فوتبالیستی عاشق بازی در یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز حالا به یکی از ستون‌های اصلی تیم اریک تن‌هاخ تبدیل شده است. او در یک مصاحبه به ستایش از منچستریونایتد پرداخته و می‌گوید هدفش از پیوستن به این تیم فتح جام‌های متعدد بوده است.

فرناندز در جریان دیدار اخیر یونایتد مقابل ردینگ در جام حذفی در میدان حضور داشت و یک پاس گل داد. این ستاره پرتغالی در این فصل برای شیاطین سرخ شش گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده است.

هافبک پرتغالی منچستریونایتد در این مصاحبه گفت: "همچنان احساس می‌کنم هدف اصلی‌ام فتح جام‌هاست. هدف این باشگاه هم همیشه قهرمانی و فتح جام بوده و این را نمی‌توانیم پنهان کنیم. ولی به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای باید بازی به بازی فکر کنیم و جلو برویم. مهم‌ترین بازی برای ما بازی بعدی است. هدف منچستریونایتد همیشه قهرمانی است و این برای باشگاه، هواداران و بازیکنان اهمیت زیادی دارد. هیچ بازیکنی به یونایتد نمی‌آید که نداند هدف اصلی اینجا قهرمانی است".

1796754

برونو فرناندز در ادامه اضافه کرد: "هر بازیکنی که به اولدترافورد می‌آید می‌داند چه پیراهنی را به تن می‌کند و بازی کردن برای یونایتد چه حسی دارد. بازیکن‌ها از هر کشوری که باشند، دوست دارند برای این باشگاه بازی کنند چون می‌دانند وقتی پیراهن قرمز یونایتد را به تن می‌کنند به رسیدن به هدف‌های بزرگ نزدیک‌تر می‌شوند. من وقتی به یونایتد پیوستن هدف اصلی‌ام همین بود: تجربه قهرمانی"‌.

دیدگاه‌ها