کد خبر : 1867709 | 10 بهمن 1401 ساعت 19:34 | 48K بازدید | 27 دیدگاه

کلوپ کوتاه آمد: کانته را هر طور شده جذب کنید

یک گزارش رسانه‌ای مدعی است لیورپول به درخواست یورگن کلوپ به دنبال جذب انگولو کانته برای تقویت خط میانی این تیم است.

کلوپ کوتاه آمد: کانته را هر طور شده جذب کنید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این روزها شرایط خوبی ندارد و در پست‌های مختلف به جذب مهره‌های جدید احساس نیاز می‌کند.

با اینکه یورگن کلوپ در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود گفت تیمش نیازی به خرید بازیکن جدید ندارد، گزارش‌ها حاکی است که لیورپول به درخواست او یک هافبک فرانسوی را هدف گرفته است: انگولو کانته از چلسی.

کانته به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل تا کنون به میدان نرفته است. او در شروع فصل جاری در دیدار چلسی مقابل تاتنهام مصدوم شد و تا این لحظه به میدان برنگشته است. کلوپ معتقد است این هافبک فرانسوی می‌تواند راه‌حل کمبود خلاقیت در خط میانی تیمش باشد و به مدیران باشگاه اطلاع داده هر طور شده باید او را به خدمت بگیرند.

1796761

ال‌ناسیونال با انتشار این گزارش می‌گوید درخواستی رسمی از سوی کلوپ به گروه فن‌وی ارسال شده و او ضمن برشمردن خصوصیات این هافبک فرانسوی به مالکان باشگاه اطلاع داده کانته هر چه زودتر به لیورپول ملحق شود برای قرمزها بهتر خواهد بود.

قرارداد کانته با چلسی در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و در شرایط فعلی بعید است چلسی به دنبال تمدید با او باشد. لیورپول که جود بلینگام را هم به عنوان یکی از خریدهای مهم تابستانی‌اش رزرو کرده، با این شرایط می‌تواند کانته را هم به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. باید دید واکنش چلسی به این اقدام لیورپول چه خواهد بود.

1796760

دیدگاه‌ها