کد خبر : 1867733 | 10 بهمن 1401 ساعت 22:05 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

شوک بدموقع؛

سعید معروف و هم‌تیمی‌هایش بی سرمربی شدند!

با اعلام باشکاه فنرباغچه دانیل کاستلانی از هدایت این تیم کنار رفت.

سعید معروف و هم‌تیمی‌هایش بی سرمربی شدند!

به گزارش "ورزش سه"، پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران بعد از مدتی استراحت از میانه‌های فصل گذشته به ترکیب تیم فنرباغچه ترکیه اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود در این تیم به جای بگذارد. پس از آن و با پایان فصل، معروف برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد.  

فنرباغچه که تا نیمه نهایی با پاسور ایرانی خود پیش رفت، در این مرحله مقابل زراعت بانک شکست خورد، در حالی که چند هفته قبل از آن با درخشش معروف توانسته بود در مرحله مقدماتی این تیم را شکست دهد.

معروف در این فصل نیز برای تیم فنرباغچه توپ می‌زند و امیدوار است که با این تیم حضور در مراحل نهایی سوپر لیگ ترکیه و کسب عنوان را هم تجربه کند. با این حال اکنون یک شوک بد موقع به کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران و هم تیمی هایش در فنرباغچه وارد شده است.

دقایقی پیش باشگاه فنرباغچه به شکل رسمی اعلام کرد که دنیل کاستلانی به علت بیماری قادر نیست در ادامه فصل هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد و برای انجام مراحل درمانی مجبور به ترک فنرباغچه است. این سرمربی آرژانتینی چندی پیش نیز در ترکیه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود و حالا باید دید که با توجه به غیبت او مسئولان فنرباغچه چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.

1796806

دیدگاه‌ها