کد خبر : 1867734 | 10 بهمن 1401 ساعت 22:13 | 39.6K بازدید | 7 دیدگاه

آرنولد تا پایان سال ۲۰۲۶ همراه با استرالیا

تمدید قرارداد دومین مربی شگفتی‌ساز آسیا در جام جهانی

گراهام آرنولد، قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر با استرالیا تمدید کرد و سرمربی تیم ملی این کشور باقی ماند.

تمدید قرارداد دومین مربی شگفتی‌ساز آسیا در جام جهانی

به گزارش “ورزش سه”، قرارداد گراهام آرنولد به مدت چهار سال دیگر با فدراسیون فوتبال استرالیا تمدید شد و او هدایت تیم ملی این کشور را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ بر عهده خواهد داشت.

استرالیا قبل از شروع جام جهانی نتایج خوبی در مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ به دست نیاورد و در نهایت پس از پیروزی برابر امارات و پرو در پلی‌آف راهی قطر شد، اما آنجا همه چیز به نفع آرنولد و شاگردانش پیش رفت.

استرالیا پس از شکست تونس و دانمارک، به عنوان تیم دوم و پشت سر فرانسه از مرحله گروهی صعود کرد تا برای دومین مرتبه در تاریخ خود، حضور در مرحله حذفی جام جهانی را تجربه کند.

1796807

آن‌ها در این مرحله برابر آرژانتین قرار گرفتند و با ارائه نمایشی قابل قبول، حذف آبرومندانه‌ای مقابل قهرمان جهان داشتند، همین هم دلیلی شد تا فدراسیون فوتبال استرالیا قانع شود، قرارداد آرنولد را برای چهار سال دیگر تمدید کند.

حالا پس از تمدید قرارداد ژاپن با هاجیمه موریاسو، استرالیا نیز با سرمربی موفق خود در جام جهانی تمدید کرده تا قدرت‌های برتر فوتبال آسیا با روشن کردن وضعیت خود به دنبال برنامه‌ریزی برای حضور موفق در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا باشند.

دیدگاه‌ها