کد خبر : 1867738 | 10 بهمن 1401 ساعت 23:07 | 28.9K بازدید | 14 دیدگاه

وستون مک کنی از بیانکونری جدا شد

رسمی: انتقال قرضی ستاره آمریکایی یووه به لیدز

ستاره امریکایی یوونتوس با قراردادی قرضی راهی لیدزیونایتد شد.

رسمی: انتقال قرضی ستاره آمریکایی یووه به لیدز

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک کنی، ستاره امریکایی یوونتوس با قراردادی قرضی به مبلغ انتقال 1.2 میلیون یورو تا پایان فصل به لیدزیونایتد پیوست. این اتفاق در حالی رخ داد که میکل آرتتا به سران باشگاه آرسنال تاکید کرده بود که این بازیکن را در نقل و انتقالات زمستانی می خواهد.

مک کنی که چندی پیش همراه با تیم ملی امریکا تورنمنت خوبی در جام جهانی قطر پشت سر گذاشت، حالا شانس این را پیدا کرده تا در لیگ برتر انگلیس به میدان برود. او البته بیشتر علاقه داشت تا پیراهن آرسنال را به تن کند اما لیدز از تعلل توپچی ها در آخرین فرصت نقل و انتقالات بهره برده تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

1796820

لیدزیونایتد با 18 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس حضور دارد. این تیم در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی انتقال یاد شده را نهایی کرد تا با شرایط بهتری برای بقا بجنگد.

ملی پوش امریکایی یوونتوس در حالی به صورت قرضی راهی لیدزیونایتد شده که در قرارداد این بازیکن بند خرید 33 میلیونی نیز وجود دارد. به نظر می رسد که در صورت بقای لیدز در لیگ برتر و رضایت باشگاه انگلیسی از عملکرد مک کنی، این قرارداد با رقم یاد شده، نهایی شود.

با توجه به اینکه کسر امتیاز از یوونتوس، این تیم را کاملا از کورس قهرمانی و کسب سهمیه خارج کرده، مک کنی ترجیح داد تا چالشی جدید را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند. او که برای آخرین بار هفته گذشته در جریان تساوی 3-3 مقابل آتالانتا، 90 دقیقه برای یووه به میدان رفت، در 15 بازی از این فصل از سری آ در ترکیب یوونتوس حضور داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد.

مک کنی در حالی راهی لیدزیونایتد شد که پیش از او دو امریکایی دیگر در این تیم حضور داشتند؛ جسی مارش، سرمربی امریکایی لیدز تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی کشورش را به تیمش برد و اکنون حضور این دو ستاره آمریکایی در کنار هم می‌تواند به سود تیم ملی این کشور هم باشد.

1796819

دیدگاه‌ها