کد خبر : 1867739 | 10 بهمن 1401 ساعت 23:53 | 41.7K بازدید | 22 دیدگاه

فنرباغچه واکر را برای جنگ قهرمانی می‌خواهد

ملی‌پوش انگلیسی سیتی در راه لیگ ترکیه

باشگاه فنرباغچه در حال آماده کردن یک بسته پیشنهادی معقول برای جذب مدافع سیتی است.

ملی‌پوش انگلیسی سیتی در راه لیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش منابع انگلیسی و ترکیه ای، کایل واکر، مدافع منچسترسیتی مورد توجه باشگاه فنرباغچه ترکیه قرار گرفته است. این بازیکن 32 ساله در فصل جاری حضور کمرنگی در ترکیب تیم گواردیولا داشت و تنها در 10 بازی لیگ برتر به میدان رفته است.

واکر دچار مصدومیت شد و از آن زمان از ترکیب اصلی پپ گواردیولا خارج شد. قرارداد این بازیکن انگلیسی در پایان فصل آینده به پایان می رسد و علامت سوال های زیادی در مورد آینده او وجود دارد.
در حال حاضر باشگاه فنرباغچه تلاش می کند تا با ارائه پیشنهادی به ارزش 6.15 میلیون پوند، شانس خود را برای جذب کایل واکر امتحان کند.

فنرباغچه در حال حاضر با 44 امتیاز از 20 بازی و 4 امتیاز کمتر نسبت به گالاتاسرای صدرنشین، رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارد. این تیم به دنبال تقویت خود برای پیروزی در کورس قهرمانی و بالا بردن جام است؛ جذب واکر می تواند یکی از قدم های بزرگ فنر در مسیر یاد شده باشد.

باشگاه ترکیه ای بر اساس گزارش منابع این کشور، حاضر است تا قراردادی بلند مدت با دستمزد سالیانه مناسب پیشنهاد بدهد. گفته می شود فنرباغچه طی روزهای آینده تلاش های خود برای جذب واکر را بیشتر خواهد کرد. با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات ترکیه دیرتر از اروپا بسته می شود، باشگاه‌های این کشور تا یک هفته دیگر نیز می توانند با بازیکنان مورد نظر خود قرارداد ببندند.

1796822

دیدگاه‌ها