کد خبر : 1867781 | 11 بهمن 1401 ساعت 11:55 | 4.9K بازدید | 4 دیدگاه

مدافعان‌مان خوب بودند و توقع بازی کردن نداشتم

گلزاری: گل گهر یعنی پرس از بالا، سخت است!

مهران گلزاری می‌گوید از کمتر بازی کردن در این فصل گلایه‌ای ندارد چرا که مدافعان دیگر گل گهر کیفیت بالایی دارند.

گلزاری: گل گهر یعنی پرس از بالا، سخت است!

به گزارش "ورزش سه"، مهران گلزاری، مدافع گل‌گهر سیرجان در خصوص بازی جذاب‌شان با مس رفسنجان که با تساوی دو بر دو به پایان رسید گفت: دربی همیشه حساسیت‌های خودش را دارد. فکر می‌کنم این دربی خیلی خوب بود و تماشاگران یک بازی خیلی خوب را دیدند و یکی از بهترین بازی‌های لیگ است و داوری هم مشکل خاصی نداشت.

گلزاری اضافه کرد: وقتی با یک مربی مثل آقای قلعه‌نویی کار می‌کنید که مدام معتقد است باید پرس از بالا بزنیم و به اصطلاح بازی هجومی دوست دارد، نمی‌شود انتظار بازی‌های دفاعی و کم هیجان داشته باشیم. ایشان در تمرینات و بازی تاکیدشان روی بازی هجومی است.

او در مورد بازگشت تماشاگران گفت: همه زیبایی فوتبال به این است که تماشاگر در ورزشگاه باشد و خداراشکر که برگشتند. آنها در یک بازی جذاب و تماشایی با استادیوم آمدند.

گلزاری در خصوص کمتر بازی کردنش در این فصل گفت: من مصدوم شدم و یک مقدار کمتر بازی کردم. همه تیم ما بازیکنان با کیفیتی هستند و بعد از مصدومیتم مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان و آرتا بازی کردند. آنها خوب بودند و من نباید خرده بگیرم که بازی نکردم چون فوتبال حرفه‌ای است و فکر می‌کنم تا وقتی آنها خوب بودند من نباید بازی می‌کردم.

او در خصوص بازی‌شان با سپاهان بیان کرد: ما همه بازی‌ها را برای برد می‌رویم. این دیدگاه برنده آقای قلعه‌نویی است. بازی سپاهان هم سخت است. دو تیم هستیم که خط حمله خوب و بازیکنان با کیفیتی داریم و می‌رویم برای سه امتیاز بازی. امیدوارم در آخر فصل یک جایگاه خوب که در شان تیم خوب ما، آقای قلعه‌نویی و مردم سیرجان است رقم بخورد.

دیدگاه‌ها