کد خبر : 1867785 | 11 بهمن 1401 ساعت 11:48 | 19.4K بازدید | 13 دیدگاه

جت شخصی چلسی در لیسبون: بولی به دنبال انزو!

به نظر می‌رسد که خریدهای زمستانی باشگاه چلسی هنوز به پایان نرسیده و آن‌ها قصد دارند انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی، را هم به خدمت بگیرند.

جت شخصی چلسی در لیسبون: بولی به دنبال انزو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران و مالکان جدید چلسی نهایت تلاش‌شان را برای بهبود شرایط این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به کار گرفتند. 
این باشگاه خریدهای گران‌ قیمت و قابل توجهی را در ماه ژانویه انجام داد تا تیمش را برای ادامه رقابت‌های این فصل آماده کرده باشد. آن‌ها بیشتر از مجموع هزینه انجام شده تمامی باشگاه‌های ایتالیا، اسپانیا و آلمان در این ماه خرید کردند و این موضوع حتی باعث انتقادهای بسیار از این باشگاه شد. 
با این حال، دیلی میل خبر داده که کار چلسی در این پنجره به پایان نرسیده است. هواداران این باشگاه معتقد هستند که نمایندگانی از لندن با جت شخصی چلسی به لیسبون سفر کرده‌اند تا کار جذب انزو فرناندز را در ساعات پایانی باز بودن پنجره زمستانی تمام کنند. 

1796413

دلیل اطمینان هواداران چلسی از این موضوع این است که در زمان جذب ژوائو فلیکس از اتلتیکو مادرید نیز همین هواپیما به مادرید سفر کرده بود و آن‌ها حالا امیدوار هستند که پیشنهاد چلسی از سوی بنفیکا پذیرفته شد تا یک خرید بزرگ دیگر در این زمستان داشته باشند. 
تاد بولی پیش از این پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای جذب انزو فرناندز ارائه کرده بود، اما باشگاه بنفیکا هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است. 

دیدگاه‌ها