کد خبر : 1867831 | 11 بهمن 1401 ساعت 15:01 | 38.6K بازدید | 47 دیدگاه

قرضی با بند خرید دائمی

رسمی: ژوائو کانسلو به بایرن مونیخ پیوست

ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، با قراردادی قرضی تا پایان فصل به بایرن مونیخ ملحق شد.

رسمی: ژوائو کانسلو به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو به صورت قرضی و تا پایان فصل از سیتی راهی بایرن شد و در قرارداد او نیز بند خرید دائمی 70 میلیون پوندی گنجانده شده است. این شاید غیرمنتظره‌ترین خبر نقل و انتقالاتی بود.

1796935

کانسلو این فصل شرایط خوبی را در سیتی نداشت و در نهایت تصمیم گرفت که از این باشگاه جدا شود و به بایرن مونیخ بپیوندد.  این بازیکن امیدوار بود که فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کند، اما پپ گواردیولا گزینه‌های دیگری را به او ترجیح می‌داد و همین اتفاق باعث ایجاد درگیری و دلخوری بین این دو نفر شد. 
تنش در سیتی پس از اعلام ترکیب این تیم برای بازی هفته گذشته برابر آرسنال به اوج رسید و این مدافع پرتغالی که به هیچ وجه از غیبتش در این دیدار راضی نبود از ژرژ مندس، مدیر برنامه‌اش، خواست که برای انتقالش به باشگاه دیگری تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام کند. 

1796937

دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ خواهان جذب این بازیکن بودند، اما او در نهایت تصمیم گرفت که در ادامه این فصل پیراهن بایرن را به تن کند. کانسلو که روز گذشته برای انجام آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد وارد مونیخ شده بود، امروز رسما قرارداد قرضی خود تا پایان فصل را امضا کرد. او ساعاتی پیش از هواداران سیتی نیز خداحافظی کرده بود.

دیدگاه‌ها