کد خبر : 1867866 | 11 بهمن 1401 ساعت 17:25 | 13.2K بازدید | 15 دیدگاه

در خرج روزانه مانده‎‌ایم و برای VAR کمک می‌خواهیم؛

رجائیان: به حواشی بازی پرسپولیس در اهواز توجه نشود

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه مصاف این تیم برابر پرسپولیس از داور این مسابقه خواست که نهایت دقت خود را به کار بگیرد.

رجائیان: به حواشی بازی پرسپولیس در اهواز توجه نشود

به گزارش ورزش سه، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در آستانه دیدار تیم فوتبال باشگاه برابر پرسپولیس با اشاره به اشتباهات داوری برای سبز و سفیدپوشان اراکی اینطور حرف‌هایش را با خبرنگار "ورزش‌سه" آغاز کرد: ما در باشگاه آلومینیوم همواره به جامعه داوران احترام می گذاریم و معتقد هستیم آنها قشر مظلوم فوتبال هستند. اما متاسفانه در هفته های اخیر اشتباهات تاثیرگذاری داشته اند. من معتقدم آلومینیوم بیشتر از هر تیم دیگری از داوری ضرر دیده است. در بازی با فولاد و هوادار اشتباهاتی رخ داد که تاثیرگذار بود و مطمئنا در جایگاه ما در جدول اثر گذار بود و ما اکنون می‌توانستیم در بین تیم های صدرنشین جدول باشیم. 
وی افزود: در این مدت برخی صحبت از کمک داور ویدئویی می کنند. نبود برخی از امکانات نباید دلیلی برای اشتباهات مبتدیانه داوران باشد. من قبول می‌کنم در بازی با فولاد آن صحنه باید با کمک VAR  مورد بررسی قرار می گرفت و هیچ اعتراضی نیست اما در بازی تیم ما با هوادار پنالتی‌ای که داور گرفت خطا نبود و مشخص بود صحنه خارج از محوطه جریمه رخ داده است. این موضوع دیگر نیاز به کمک داور ویدئویی ندارد. باید داوران دقت بیشتری به خرج دهند. من نمی‌گویم داور به نفع ما سوت بزند. پرسپولیس نیز شاید از داوری ضرر کرده باشد. ما می خواهیم داور در بازی ما با این تیم با تمرکز بالا و توجه به حواشی قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد.  
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در بخش دیگری از صحبت‌هایش به انتقاد از عملکرد کمیته داوران پرداخت و گفت: متاسفانه برخی از رفتارها نیز سلیقه ای شده است. کمیته داوران از برخی تیم ها که از داوری ضرر کردند عذرخواهی کرده‌اند، اما کسی از مجموعه و باشگاه ما عذرخواهی نکرد. چه فرقی بین آلومینیوم با سایر تیم ها است که از آنها عذرخواهی می‌کنند اما از ما نه ؟  

1797005

رجائیان در مورد راه اندازی سیستم کمک داور ویدیوئی در لیگ برتر گفت: هزینه های VAR  بالاست و در این موضوع دولت و مجلس باید به کمک باشگاه ها بیایند. راه اندازی کمک داور ویدئویی نزدیک به 15 میلیارد هزینه دارد و تنها شاید دو تا سه باشگاه بتوانند آن را اجرا کنند این درحالی است که ما در خرج روزانه خود مانده‌ایم. 
بخش پایانی حرف‌های رجائیان هم در خصوص فعالیت آلومینیوم در نقل و انتقالات زمستانی بود و اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد: ما چند بازیکن خروجی داشتیم که از فروش آنها و همچنین بودجه کمی که داشتیم چند بازیکن از جمله عماد میرجوان و محمدرضا خلعتبری را به خدمت گرفتیم. فلسفه آلومینیوم اراک استفاده از بازیکنان جوان است. در همین مدت نیز ما چند بازیکن از امیدها را به تیم اصلی اضافه کرده‌ایم. حضور بازیکن با تجربه ای مثل خلعتبری در کنار این بازیکنان جوان لازم است و همچنین او می تواند در خط حمله به ما کمک کند.

دیدگاه‌ها