کد خبر : 1867878 | 11 بهمن 1401 ساعت 18:35 | 18K بازدید | 4 دیدگاه

عجایب شیراز، صحبتهای رجب‌زاده درباره مشکلات فجر

مدعی صعود به دنبال آب گرم برای استحمام!

وقتی به رختکن می رویم انگار داخل یخچال شدیم، به سرویس بهداشتی که می رویم منجمد می شویم! چندبار بگوییم؟

مدعی صعود به دنبال آب گرم برای استحمام!

به گزارش “ورزش سه”، مسابقه حساس دو تیم فجر و استقلال خوزستان در شیراز  با نتیجه تساوی 1-1  اتمام رسید.

مهدی رجب زاده سرمربی فجر در پایان این مسابقه با لحنی گله مند از نبود امکانات اولیه مهم در شیراز گفت. البته رجب‌زاده صحبتهایش را با تحلیل بازی آغاز کرد و گفت: طبیعتا بازی سختی برای ما بود و‌ موقعیت دو تیم در جدول به هم نزدیک است و طبیعی بود که بازی خیلی درگیرانه باشد ولی در نیمه اول نتوانستیم شرایط ایده آل را به دست بیاوریم. تیم خوب استقلال خوزستان بازی های ما را دیده بود ‌و سعی کرده بودند فضاها را ببندند ولی در نیمه دوم روشمان را تغییر دادیم و بازی را کلا در دست گرفتیم، یکی به تیر دروازه زدیم، یک تک به تک نزدیم، یک پنالتی روی بازیکن ما شد‌ که داور نگرفت و وقتی که صحنه اش را دیدم متعجب شدم که چرا داور نگرفت، یک توپ را هم  گل کردیم. در نیمه دوم توپ و زمین در اختیارمان بود و بچه ها خوب کار کردند. در لحظات آخر یک اشتباه از سمت گلر ما رخ داد با اینکه روز خوبش بود و در نیمه اول دو موقعیت از تیم خوب استقلال خوزستان گرفت ولی سه امتیاز را از دست دادیم. اما از بچه هایمان راضی هستم بازی خوبی انجام دادند و به نظرم کمترین حق ما این بود سه امتیاز را بگیریم.

او به مشکلات فجر اشاره کرد و ادامه داد: ۳۰ سال است همه مربیانی که اینجا کار کردند دارند به مشکلات استادیوم اشاره می کنند. تیم های حریف هم اینجا اذیت می شوند، بچه ها یکی یکی مصدوم می شوند. شاید مسئولین ما توقع دارند ما بگوییم همه چیز عالی است و هرچه گفتیم شرایط بد است، زمین کیفیت لازم را ندارد و بازیکنان مصدوم می شوند انگار نه انگار. اصلا به فکر این نیستند زمین دستغیب را درست کنند تا تیم ما بتواند روی زمین صاف بازی هایش را انجام بدهد. به لحاظ رختکن و کل مجموعه من بگویم خنده دار است و قشنگ هم نیست ولی ما یک آبگرمکن درست حسابی نداریم که بچه ها دستشان را با آب گرم بشورند، سیستم گرمایشی درستی نداریم و وقتی به رختکن می رویم انگار داخل یخچال شدیم، به سرویس بهداشتی که می رویم منجمد می شویم! چندبار بگوییم؟ موقعی که هیچ کس هیچ تکانی نمی خورد بهتر است بگوییم همه چیز عالی است و ما چقدر خوبیم.

سرمربی فجر در خصوص اینکه چرا ورزشگاه دستغیب را در اختیار فجر قرار نمی دهند توضیح داد: نمی دانم موضوع چیست و برای خودم هم سوال و مسئله پیچیده ای شده است. ظاهرا سازمان بازرسی به بحث قرارداد و پیمانکار ورود کرده ، هرکس یک چیز به ما می گوید، کسی هم نیست این وسط ریش سفیدی کند که حرفش را بخوانند و این وسط کار انجام نمی شود، زمین به امان خدا افتاده و پیمانکار چمن را فرش کرده، باید سیلیس و گرانولش را بریزند تا بازی روی آن انجام شود و ‌‌کاملا آماده است. کسی نمی آید یک قدم آخر را بردارد و این مشکل را حلش کند ....ولی همه چیز خوب است و ما خوشبخت شده ایم!

دیدگاه‌ها