کد خبر : 1867888 | 11 بهمن 1401 ساعت 19:42 | 31.8K بازدید | 24 دیدگاه

کانسلو: جدایی‌ام از سیتی ربطی به پپ نداشت

ژوائو کانسلو اعلام کرد جدایی غیرمنتظره‌اش از منچسترسیتی و پیوستنش به بایرن مونیخ ارتباطی به رابطه او و پپ گواردیولا نداشته است.

کانسلو: جدایی‌ام از سیتی ربطی به پپ نداشت

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو این شایعه که او بعد از درگیری‌ با پپ گواردیولا در یکی از تمرینهای منچسترسیتی از این تیم جدا شده است را تکذیب کرد.

کانسلو امروز انتقال غیرمنتظره‌اش به بایرن مونیخ را کامل کرد. این ستاره پرتغالی به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به بایرن مونیخ پیوست و بایرن البته متعهد شده است که در تابستان آتی او را با پرداخت 65 میلیون یورو به صورت دائمی خریداری کند.

جمعه گذشته کانسلو وقتی دریافت که برای بازی سیتی و آرسنال در جام حذفی نیمکت‌نشین خواهد بود در تمرین منچسترسیتی جر و بحثی شدید با پپ گواردیولا داشت که برخی منابع حتی از نزدیک شدن دو طرف به درگیری فیزیکی صحبت کرده‌اند. اما کانسلو امروز گفت آن ماجرا ارتباطی با جدایی‌‌اش از سیتیزن‌ها نداشته است.

1797035

کانسلو در مراسم معرفی‌اش به عنوان بازیکن جدید بایرن مونیخ گفت:" چند هفته‌ای است که خیلی بازی نکرده‌ام و این روی تصمیم من تاثیرگذار بود. ترک سیتی و پیوستن به بایرن هیچ ارتباطی به رابطه‌ام با پپ نداشت".

کانسلو در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خود که با هدف معرفی او به عنوان خرید جدید باشگاه برگزار شده بود گفت:" بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است. اینجا یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا است. بازی کردن با پیراهن این تیم در کنار بازیکنان استثنایی بایرن برای من انگیزه بزرگی است. می‌دانم این باشگاه و این تیم برای قهرمانی زندگی می‌کند و هر سال جام می‌گیرد. من هم برای موفقیت عطش دارم. برای بایرن مونیخ هر چه در توان دارم به کار خواهم گرفت". 

کانسلو بعد از جام جهانی ناگهان خود را با شرایطی جدید در سیتی مواجه دید و با بی‌مهری فزاینده پپ روبرو شد. در این دوره سیتی 10 بازی انجام داد که مدافع پرتغالی تنها در 3 مسابقه از آغاز به میدان رفت.

سایت اتلتیک دیروز اعلام کرد مربیان سیتی نگران بودند که رفتار کانسلو در تمرین‌ها روی دیگر بازیکنان سیتی هم تاثیر بگذارد. کادر فنی سیتی از بی‌توجهی این مدافع پرتغالی در جلسات تاکتیکی تیم هم عصبانی بود و در نهایت به این نتیجه رسید که جدایی کانسلو بهترین تصمیم خواهد بود.

1797036

دیدگاه‌ها