کد خبر : 1867901 | 11 بهمن 1401 ساعت 20:42 | 106.6K بازدید | 23 دیدگاه

سریک، فاتح نبرد حساس هفته شد

تقابل کاوه رضایی و سردار آزمون در لیگ والیبال زنان!

جدال امروز سریک و سایپا را از نظر فوتبالی هم خاص و جذاب بود.

تقابل کاوه رضایی و سردار آزمون در لیگ والیبال زنان!

به گزارش "ورزش سه" تقابل امروز سریک و سایپا در مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ والیبال زنان، یک تقابل کاملا فوتبالی بود. چراکه سریک تیمی است که با مالکیت سردار آزمون در سوپرلیگ والیبال زنان حضور دارد و از سوی مقابل، فرنوش شیخی، بازیکن ملی‌پوش و باتجربه سایپا نیز همسر کاوه رضایی، ستاره سابق استقلال و تیم ملی فوتبال است که برای تقابل با سریک انگیزه زیادی داشت.

نبرد سریک و سایپا در این مرحله از رقابت‌ها از روز جمعه آغاز شد و این دو تیم در مرحله رفت در شهر گنبد که زادگاه سردار آزمون است به مصاف هم رفتند که البته سریک در آن دیدار با بدشانسی مواجه شد. شاگردان نیلوفر حجتی در آستانه مصاف با سایپا دو بازیکن ملی‌پوش خود به نام‌های الهه پورصالح و آیتک سلامت را به دلیل مصدومیت از دست دادند تا در نهایت دیدار رفت را با نتیجه سه بر دو به سایپا واگذار کنند.

دیدار برگشت دو تیم ظهر امروز از ساعت 13 در سالن فدراسیون والیبال به میزبانی سایپا آغاز شد که در ست اول این تیم سردار آزمون بود که با نتیجه بسیار نزدیک 26 بر 24 و 27 بر 25 موفق شد سایپا را در خانه خودش شکست دهد. اما در ادامه این شاگردان مریم السادات هاشمی بودند که با رهبری فرنوش شیخی، نبض بازی را در اختیار خود گرفتند. سایپا در ست چهارم این دیدار موفق شد با نتیجه قاطع 25 بر 18 سریک را شکست دهد و در ست چهارم نیز تقابل جذاب این دو تیم با نتیجه 26 بر 24 به سود سایپا رقم خورد تا با این نتایج و تساوی دو بر دو تیم‌ها در ست‌شماری، این مسابقه حساس به ست پنجم بکشد.

1796995

 شاگردان نیلوفر حجتی تا امتیاز دهم این مسابقه با نتیجه 10 بر 8 از حریف تهرانی خود پیش بودند، اما در ادامه روند مسابقه متفاوت شد و تا امتیاز 16، این سایپا بود که با نتیجه 16 بر 15 از سریک پیش افتاده بود. در نهایت تقابل جذاب دو تیم سایپا و سریک تحت حواشی فوتبالی‌اش در ست پنجم با برتری 18 بر 16 تیم سردار آزمون به اتمام رسید تا در روزی که خانواده آزمون، شامل خواهر، مادر و عموی او در سالن مسابقات حاضر بودند، این تیم برنده تقابل حساس مرحله نیمه‌نهایی زنان باشد. نکته جالب توجه در خصوص این دیدار این بود که در اتمام بازی، درحالی‌که فرنوش شیخی، همسر کاوه رضایی، اعتراضات مکرری نسبت به داوری این مسابقه داشت، از سوی دیگر سردار آزمون به همراه همسرش توسط ویدیو کال با تک‌تک اعضای تیم گفت‌وگو می‌کردند و در شادی آن‌ها سهیم می‌شدند.

آزمون در پایان این دیدار در اینستاگرام شخصی خودش ضمن تشکر از اعضای تیم زنان سریک نوشت: بنا بر تصمیم خلیل آزمون (پدر سردار) و به جهت روحیه دادن به بازیکنان و کادرفنی سریک، پنج درصد به مبلغ قرارداد تمام بازیکنان این تیم اضافه گردید.

نویسنده: مهدی اسدی

دیدگاه‌ها