کد خبر : 1867919 | 12 بهمن 1401 ساعت 00:57 | 29.2K بازدید | 15 دیدگاه

خاطره خوش یک استقلالی سابق مقابل ژنرال (عکس)

مدافع چپ سپاهان در تمرینات اخیرشان نشان داده آمادگی بالایی برای دیدار با گل‌گهر دارد.

خاطره خوش یک استقلالی سابق مقابل ژنرال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در شرایطی امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر را مقابل گل‌گهر سیرجان برگزار می‌کند که هر دو گل طلایی‌پوشان در دیدار رفت را شاگرد سابق امیر قلعه‌نویی به ثمر رسانده و مانع از برتری تیم سابقش شده بود.

میلاد زکی‌پور که پس از دو سال حضور موفقیت‌آمیز در گل‌گهر تصمیم به جدایی گرفت و سپاهان را در ابتدای فصل جاری انتخاب کرد، نخستین بار در هفته سوم لیگ برتر مقابل سیرجانی‌ها به ترکیب طلایی‌پوشان رسید و عملکردش در همان مسابقه به قدری درخشان بود که ژوزه مورایس او را به جمع نفرات اصلی اضافه کرد.

مدافع چپ پیشین استقلال، بعد از دو سال کار زیر نظر قلعه‌نویی در گل‌گهر، در دیدار رفت مقابل تیم و سرمربی سابق خود توانست هر دو گل سپاهان را در جریان تساوی دو بر دو به ثمر یرساند و حالا هم با انگیزه زیادی در تمرینات اخیرشان کار کرده تا در جدال برگشت هم درخشان ظاهر شود و بتواند همراه تیمش سه امتیاز را بگیرد.

ترکیب سپاهان احتمالا فقط یک گل‌گهری سابق دارد که در این بین میلاد زکی‌پور با شناخت کافی نسبت به تیم و سرمربی دو فصل اخیرش، می‌تواند با آمادگی ذهنی بهتر و روحیه و انگیزه بالاتری وارد زمین شود.

1797085

دیدگاه‌ها