کد خبر : 1867921 | 12 بهمن 1401 ساعت 01:31 | 11.8K بازدید | 12 دیدگاه

اینتر 1-0 آتالانتا: نرآتزوری در یک نیمه‌ نهایی کوپا ایتالیا

اینتر با پیروزی 1-0 مقابل آتالانتا، به عنوان اولین تیم به نیمه نهایی رقابت‌های این فصل کوپا ایتالیا راه پیدا کرد.

اینتر 1-0 آتالانتا: نرآتزوری در یک نیمه‌ نهایی کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی در دیدار امشب کار راحتی نداشتند، اما در نهایت با تک گل متئو دارمیان به پیروزی رسیدند و اکنون باید در انتظار برنده دیدار لاتزیو و یوونتوس در نیمه نهایی باشند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 7 بود که روی ضربه کرنر تون کوپمینرز، این دووان زاپاتا بود که می‌توانست آتالانتا را پیش بیندازد، اما ضربه سر او از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21، بعد ازاینکه ارسال رابین گوسنس به محوطه جریمه آتالانتا دفع شد، نیکولو بارلا صاحب یک موقعیت شوت‌زنی شد، اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که خوان موسو حضور داشت.
تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 29، روی یک ضدحمله سریع، لائوتارو مارتینز صاحب موقعیت شد، اما ضربه او بعد از برخورد به پای رافائل تولوی، کمانه کرد و به دست مدافع آتالانتا برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.
در دقایق پایانی نیمه اول این اینتری‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 41، هاکان چالهان‌اوغلو گل اول بازی را به ثمر برساند، اما ضربه او به تیر دروازه حریف برخورد کرد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51، روی یک ضربه کرنر، رابین گوسنس صاحب موقعیت شد، اما ضربه او از بالای دروازه آتالانتا به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، روی اشتباه آندره اونانا، این یواکیم مایله بود که می‌توانست آتالانتا را پیش بیندازد، اما ضربه او از درون محوطه جریمه، از بالای دروازه اینتر به بیرون رفت.
در حالی که جان‌پیرو گاسپرینی با دو تعویض هجومی، به دنبال رسیدن به گل بود، این تیم سیمونه اینزاگی بود که در دقیقه 57 به گل رسید. روی پاس لائوتارو بود که دارمیان پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت پای چپ تماشایی، توپ را به گوشه دروازه موسو فرستاد.

1797088
بعد از این گل آتالانتا پیش کشید و در دقیقه 65 جرمی بوگا صاحب موقعیت شد، اما ضربه او به کنار دروازه اونانا برخورد کرد. سه دقیقه بعد نوبت آدمولا لوکمن بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند، اما ضربه او را اونانا مهار کرد.
در دقایق پایانی اینتری‌ها که نمی‌خواستند برتری‌شان را از دست بدهند، بازی را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب برای زدن گل دوم داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند، اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها