کد خبر : 1867922 | 12 بهمن 1401 ساعت 08:01 | 15.6K بازدید | 8 دیدگاه

138 روز بعد از شکست مقابل جادوگر

بازگشت پادشاه کشتی به روی تشک

حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.

بازگشت پادشاه کشتی به روی تشک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بعد از آنکه حسن یزدانی در فینال مسابقات جهانی 2021 اسلو موفق به شکست دیوید تیلور شد، اتفاقی که پس از قبول سه باخت متوالی مقابل حریف آمریکایی در جام جهانی کرمانشاه، مسابقات جهانی 2018 بوداپست و فینال المپیک 2020 توکیو اتفاق افتاد، او برای مدتی نسبتاً طولانی در مسابقات رسمی روی تشک نرفت و برای ورود به چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022، ابتدا با نظر کادر فنی تیم ملی در تورنمنت قزاقستان محک خورد که با مدال طلای او همراه بود.

کشتی‌گیر پرافتخار کشورمان بار دیگر در فینال مسابقات جهانی بلگراد، دیوید تیلور را ملاقات کرد که برخلاف انتظار، این بار او شکست سنگین 7 بر یک را مقابل حریف دیرینه‌اش تجربه کرد، تجربه‌ای بسیار تلخ و باور نکردنی.

یزدانی بعد از شکست فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.

پادشاه (لقب اتحادیه جهانی به حسن یزدانی) پرافتخارترین و شاخص‌ترین آزادکاری است که در تورنمنت زاگرب روی تشک خواهد رفت.

او عصر امروز (چهارشنبه) نماینده 86 کیلوگرم ایران در کرواسی است که همراه با رضا اطری و یونس امامی به مصاف حریفان خواهد رفت.

فردا (پنجشنبه) نیز علی سوادکوهی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع برای تیم کشتی آزاد کشورمان روی تشک خواهند رفت.

دیدگاه‌ها