کد خبر : 1867926 | 12 بهمن 1401 ساعت 08:11 | 79.6K بازدید | 108 دیدگاه

رسمی: انتقال رکورد شکن انزو فرناندز به چلسی

باشگاه چلسی با انتقالی 131 میلیون دلاری، انزو فرناندز، هافبک آرژانتینی بنفیکا را به خدمت گرفت.

رسمی: انتقال رکورد شکن انزو فرناندز به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های لندن که سخت به دنبال جذب این ستاره آرژانتینی بودند، سرانجام در آخرین دقایق بازار نقل و انتقالات ژانویه توانستند رضایت باشگاه پرتغالی را جلب کنند و به این ترتیب رکورد نقل و انتقالات فوتبال انگلیس که پیش از این متعلق به انتقال جک گریلیش از استون ویلا به منچسترسیتی بود، شکسته شد. 
فرناندز 22 ساله قراردادی هشت و نیم ساله با چلسی امضا خواهد کرد و به این ترتیب تا سال 2031 در استمفوردبریج خواهد ماند.
این ملی‌پوش آرژانتینی در تابستان قبل، از ریورپلات به بنفیکا پیوست و اکنون حدود 30 میلیون از مبلغ انتقال او به باشگاه آرژانتینی می‌رسد.

1796918

انزو فرناندز یکی از ارکان اصلی قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر بود و در پایان رقابت‌ها جایزه بهترین بازیکن جوان جام را از آن خود کرد و همین باعث شد تا باشگاه‌های بزرگی برای خرید او اقدام کنند و در نهایت این آبی‌های لندن بودند که توانستند او را به خدمت بگیرند. 
چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی پیش از نهایی کردن انتقال انزو فرناندز، 7 بازیکن دیگر به خدمت گرفته بود: میخایلو مودریک، بنو بادیاشیله، نونی مادوکه، مالو گوستو، آندری سانتوس، داوید داترو فوفانا و ژوائو فلیکس. به این ترتیب یکی از پر فعالیت‌ترین بازار زمستانی تاریخ این باشگاه در ژانویه 2023 رقم خورد. 
آبی‌ها تا اینجای فصل در رتبه دهم جدول قرار دارند و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا با چنین خریدهایی، پایان بهتری برای این فصل رقم بزنند.
چلسی در دیدار بعدی‌اش روز جمعه مقابل فولام قرار خواهد گرفت و احتمالا انزو فرناندز در این دیدار برای اولین بار با پیراهن این تیم به میدان می‌رود. 

دیدگاه‌ها