کد خبر : 1867929 | 12 بهمن 1401 ساعت 08:42 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه ویژه کادر فنی کشتی به دومین تورنمنت رنکینگ‌دار

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد علاوه بر رقابت‌های رنکینگ‌دار کرواسی، نگاه جدی و ویژه‌ای هم به دومین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی به میزبانی مصر دارند.

نگاه ویژه کادر فنی کشتی به دومین تورنمنت رنکینگ‌دار

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از مهر، در حالی که نخستین مسابقات رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن در زاگرب کرواسی برگزار می‌شود و آزاد و فرنگی‌کاران منتخب کشورمان در این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت، دومین مسابقات رنکینگ‌دار هم در برنامه‌های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد است.

طبق تقویم اتحادیه جهانی دومین میدان بین‌المللی رنکینگ‌دار کشتی طی روزهای ۴ تا ۷ اسفند ماه در مصر برگزار می‌شود. مسابقاتی که گفته می‌شود به کشتی‌گیرانی اختصاص داده خواهد شد که تجربه کمتری در میادین بین‌المللی دارند و باید توسط کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد محک زده شوند.

بدین ترتیب غیر از رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع که به زودی در نخستین تورنمنت رنکینگ‌دار در کرواسی به میدان خواهند رفت، آزادکاران دیگری مثل علیرضا سرلک در ۵۷ کیلوگرم، یاسین رضایی در ۶۱ کیلوگرم، پیمان بیابانی در ۶۵ کیلوگرم، مرتضی قیاسی در ۷۰ کیلوگرم، حسین ابوذری در ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین کاووسی در ۷۹ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم، ارشک محبی در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که شاید در لیست اعزام به دومین مسابقات رنکینگ‌دار کشتی قرار گیرند.

1778942

البته هنوز کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نفرات اعزامی به این رقابت‌ها را معرفی نکرده، اما به نظر می‌رسد با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا، آزادکاران کم تجربه‌تر در میادین بین‌المللی راهی مسابقات رنکینگ‌دار ۲۰۲۳ در مصر شوند.

دیدگاه‌ها