کد خبر : 1867934 | 12 بهمن 1401 ساعت 09:56 | 31.9K بازدید | 21 دیدگاه

جورجینیو: باورم نمی‌شود به آرسنال آمده‌ام

جورجینیو، هافبک ایتالیایی، می‌گوید جدایی از چلسی و پیوستن به آرسنال برایش غیرمنتظره بوده است.

جورجینیو: باورم نمی‌شود به آرسنال آمده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تلاش آرسنال برای جذب هافبک بالاخره جواب داد و این باشگاه روز گذشته موفق شد جورجینیو را از چلسی به خدمت بگیرد. 
قرارداد این بازیکن با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و توپچی‌ها موفق شدند او را با پرداخت 13.5 میلیون یورو و همچنین بندهای پاداشی که در این قرارداد گنجانده شده به خدمت بگیرند. گفته می‌شود که مدت زمان قرارداد او با این باشگاه تا ژوئن 2024 است. 
این هافبک ایتالیایی پس از امضای قرارداد با این باشگاه درباره نقش میکل آرتتا در این تصمیم گفت: «او تاثیر بسیار زیادی روی تصمیم من داشت چون می‌دانستم که چند باری برای جذب من تلاش کرده بود، اما این اتفاق به دلایل مختلف رخ نداده بود، نه این که خودم نخواهم به آرسنال بیایم. بنابراین باید بگویم که حضور او تاثیر زیادی در این تصمیم داشت.»

1797101

جورجینیو با ابراز خوشحالی از پیوستن به جمع توپچی‌ها اضافه کرد: «من برای این چالش جدید بسیار هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم برای حضور در میدان صبر کنم. همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. من در حال حاضر از این که در آرسنال هستم کمی شگفت‌زده شدم، اما از این چالش فوق‌العاده به خوبی استفاده خواهم کرد. این پیراهن مهمی است، اینجا باشگاهی فوق‌العاده است و من واقعا از این که در این تیم حضور دارم هیجان‌‎زده و خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها