کد خبر : 1867936 | 12 بهمن 1401 ساعت 10:27 | 85.8K بازدید | 63 دیدگاه

تغییرات گل‌محمدی برای بازگشت به مسیر پیروزی؛

ترکیب احتمالی پرسپوليس مقابل آلومینیوم اراک

بعد از شکست تلخ و شاید ناباورانه مقابل فولاد، یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد روند ناکامی در امتیازگیری تیمش به دو هفته متوالی برسد.

ترکیب احتمالی پرسپوليس مقابل آلومینیوم اراک

به گزارش “ورزش سه”، سرخ‌ها با هدف بزرگ کسب امتیاز خانگی و برد برابر آلومینیوم در استادیوم آزادی حاضر خواهند شد، آن هم در دیداری که بالاخره هواداران این تیم نیز مجوز حضور در استادیوم را به دست آوردند و یک اتفاق ویژه را بعد از مدت‌ها شاهد خواهند بود.

علیرضا بیرانوند بار دیگر انتخاب اول یحیی گل‌محمدی خواهد بود. شماره یک سرخ‌ها که مقابل رقیب جوان خود قرار خواهد گرفت و باید دید آیا قادر به نمایش موفق در این جدال و بسته نگه‌ داشتن دروازه تیمش خواهد بود یا خیر.

1792111

خط دفاعی پرسپوليس نیز احتمالا با همان شرایط قبلی و با حضور پورعلی‌گنجی و گولسیانی در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی در سمت راست و چپ برابر حریف حاضر شوند. نعمتی که به عنوان مدافع میانی طی فصل گذشته خصوصا نمایش درخشانی در ترکیب پرسپوليس داشت، این فصل به دلیل نداشتن مدافع چپ تخصصی تغییر پست داده و در بعضی بازی‌ها نیز با بدشانسی مواجه شده است و باید دید در این دیدار و در صورت به کارگیری توسط یحیی گل‌محمدی چه عملکردی خواهد داشت.

خط میانی پرسپوليس نیز با تغییر کمی احتمالا همراه خواهد بود. میلاد سرلک و سینا اسدبیگی همانند چند دیدار قبلی در پست هافبک دفاعی و شرح وظایف متفاوت حاضر خواهند بود و مهدی ترابی و امید عالیشاه نیز ضمن حضور در خط دو سمت به عنوان بازی‌ساز، به تناوب نیز در خط هجومی حاضر می‌شوند تا به دنبال گلزنی نیز برابر حریف باشند.

1790322

محمد عمری که برابر فولاد خوزستان نتوانست نمایش درخشان چند بازی اخیر خود به اجرا بگذارد، اکنون در روزی که هواداران قطعا روی سکوها او را با شارژ روحی بزرگی همراهی خواهند کرد، امیدوار به یک اتفاق ویژه برابر آلومینیوم خواهد بود. هافبک جوان پرسپوليس که بعد از جدایی لوکادیا وظیفه گلزنی در این تیم را بر عهده داشته و توانسته سه گل طی این مدت به نام خود کند، باید دید برابر خط دفاعی و دروازه آلومینیوم و در حضور هواداران چه نمایشی خواهد داشت. در کنار وی نیز احتمالا همانند دیدارهای قبل وحید امیری حاضر باشد. امیری که مقابل فولاد یک روز کم فروغ داشت، باید دید قادر به اجرای نمایشی قابل توجه در این جدال حساس خواهد بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپوليس:
علیرضا بیرانوند
مرتضی پورعلی‌گنجی
گئورگی گولسیانی
دانیال اسماعیلی‌فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سینا اسدبیگی
مهدی ترابی
امید عالیشاه
وحید امیری
محمد عمری

دیدگاه‌ها