کد خبر : 1867939 | 12 بهمن 1401 ساعت 10:33 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

اینزاگی: هر وقت صلاح بدانم از اشکرینیار استفاده می‌کنم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید مشکلی با میلان اشکرینیار ندارد، اما هر وقت دوست داشته باشد از او در تزکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

اینزاگی: هر وقت صلاح بدانم از اشکرینیار استفاده می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
اشکرینیار در این بازی از فهرست این تیم خط خورده بود و بسیاری تصور می‌کردند که او ممکن است در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات به پاری سن ژرمن ملحق شود، اتفاقی که در نهایت رخ نداد. 
اینزاگی در پاسخ به سوالی درباره غیبت او در این بازی گفت: «من تصمیم گرفتم او را خط بزنم تا کمی آرام باشد، اما مشکلی با او ندارم. او تا 30 ژوئن بازیکن ما خواهد بود و به بهترین شکل ممکن تمرین خواهد کرد. او بازیکنی حرفه‌ای است. من هم هر وقت صلاح بدانم از او در ترکیب تیمم استفاده خواهم کرد.»

1737164

سرمربی اینتر درباره صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا اظهار داشت: «ما مشتاق صعود به نیمه نهایی بودیم. سال گذشته در این تورنمنت برنده شدیم. برای این بازی آماده بودیم و از دقیقه اول تا دقیقه 95 متمرکز ماندیم. حریف در شرایط بسیار خوبی قرار داشت، اما آن‌ها هم متوجه شدند که ما شایسته پیروزی بودیم.»
او با ابراز رضایت از عملکرد روملو لوکاکو اضافه کرد: «او امروز خیلی خوب بود. من از این که تلاش او را می‌بینم بسیار خوشحال هستم، اما هر از گاهی مجبور هستم که بین بازیکنان انتخاب کنم. هر چقدر زمان بیشتر می‌گذرد، لوکاکو به بازیکن بهتری تبدیل می‌شود و این برای همه ما خبر بسیار خوبی است.»

دیدگاه‌ها