کد خبر : 1867955 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:44 | 15.4K بازدید | 7 دیدگاه

یک صدای آشنا برای رحمتی در کنفرانس

سرمربی آلومینیوم واکنش جالبی به سوال خبرنگار "ورزش سه" داشت.

یک صدای آشنا برای رحمتی در کنفرانس

به گزارش "ورزش سه"، سید‌مهدی رحمتی بر خلاف اینکه همیشه همراه اعضای تیم فوتبال آلومینیوم برای مسابقات با تیم‌های تهرانی به پایتخت سفر می‌کرد، دیروز زودتر از کاروان تیمش به تهران آمد و در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس شرکت کرد.

سید مهدی رحمتی در این کنفرانس که حدود ۱۸ دقیقه به طول انجامید، پاسخگوی تمام سوالات خبرنگاران بود و با آرامش و تسلط خوبی به تمام آن‌ها جواب داد و حتی در خصوص پرسش‌هایی که مرتبط با دیدار با پرسپولیس هم نمی‌شد، صحبت کرد که در این بین، یک واکنش جالب هم از او اتفاق افتاد.

در اواسط نشست خبری، کیاوش عزیزی خبرنگار "ورزش سه" این صحبت را مطرح کرد: «فردا چقدر شکل فوتبالتان برای شما مهم است. اینکه نمایش اتوبوسی داشته باشد و یک امتیاز در ورزشگاه آزادی بگیرید یا اینکه فوتبال خوبی به نمایش بگذارید، چرا که در چند هفته اخیر فوتبال‌های خوبی از آلومینیوم می‌بینیم. چقدر دغدغه نمایش خوب آلومینیوم در این مسابقه برای شما دغدغه است؟»

سرمربی آلومینیوم پس از شنیدن این پرسش، با لبخند نسبت به خبرنگار "ورزش سه"، عنوان کرد: «صدای شما خیلی آشناست. در بیشتر سوالاتی که پرسیده می‌شود و در مصاحبه‌هایی که با جنجال و حواشی همراه است، می‌شنوم. دیدن مصاحبه‌ها را دوست دارم و علاقه دارم. مصاحبه بیشتر همکاران و سرمربیان را می‌بینم ولی صدای ایشان هم آشناست.»

دیدگاه‌ها