کد خبر : 1867956 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:44 | 54.9K بازدید | 5 دیدگاه

کشتی‌های جذاب کرواسی را از آنتن ببینید

پخش مستقیم استارت حسن یزدانی و رفقا در زاگرب از آنتن

مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب در کرواسی با حضور ستاره‌های نامدار کشتی جهان استارت می‌خورد.

پخش مستقیم استارت حسن یزدانی و رفقا در زاگرب از آنتن

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های کشتی آزاد جام اوپن زاگرب امروز و فردا و رقابت‌های کشتی فرنگی نیز روزهای 14 تا 16 بهمن ماه برگزار می شود و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.
رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع نمایندگان کشتی آزاد ایران هستند که در غیاب پژمان درستکار در این تورنمنت روی تشک می‌روند.

* در وزن 61 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، رضا اطری در دور نخست به مصاف شوتا فارتنادزه از گرجستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دانیل دیشازر از آمریکا و گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان قرار می‌گیرد.
* در وزن 74 کیلوگرم که با شرکت 21 نفر برگزار می‌شود، یونس امامی در دور نخست با کوجیرو شیگا از ژاپن پیکار می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف تایموراز سالکازانوف از اسلواکی می‌رود.
* در وزن 79 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، علی سوادکوهی در دور اول با پی لانگ لی از چین کشتی می‌گیرد و در صورت برتری مقابل این حریف در دور بعد به مصاف سیف الدین آلکما از فرانسه می‌رود.
* در وزن 86 کیلوگرم که 16 نماینده دارد، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف سباستین جزیرزانسکی از لهستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان ابوبکر آباکاروف از آذربایجان و تاریل گافرینداشویلی از گرجستان می‌رود.

1745772

* در وزن 97 کیلوگرم که 14 کشتی‌گیر دارد، امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نیشان راندهاوا از کانادا مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده ابراهیم جیفتجی از ترکیه و بنجامین هونیس از ایتالیا می‌رود.
* در وزن 125 کیلوگرم که 15 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور اول با میلان کورسوگ از مجارستان کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان کامیل کوسیولک از مجارستان و آبراهام کونییدو از ایتالیا می‌رود.

برنامه مسابقات آزادکاران منتخب ایران در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

* چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه:
ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰: مسابقات مقدماتی اوزان 57، ۶۱ (رضا اطری)، ۶۵، ۷۰، ۷۴ (یونس امامی) ۸۶ (حسن یزدانی) کیلوگرم کشتی آزاد


ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال ۵۷ ، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد

* پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه:
ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۷:۰۰: مسابقات مقدماتی اوزان ۷۹ (علی سوادکوهی)، ۹۲، ۹۷ (امیر علی آذر پیرا) ۱۲۵ (امیرحسین زارع) کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۰۰: مسابقات فینال اوزان ۷۹ ، ۹۲ ، ۹۷ ، ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

گفتنی است؛ مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از سایت و اپلیکیشن آنتن به صورت زنده پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها