کد خبر : 1867961 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:59 | 50.8K بازدید | 12 دیدگاه

مدارک جدید به سود دنی آلوز: او بی‌گناه است

کریستوبال مارتی، وکیل دنی آلوز، مدعی شده است که ویدیوهای دوربین مداربسته ادعای شاکی این بازیکن را کاملا رد می‌کنند.

مدارک جدید به سود دنی آلوز: او بی‌گناه است

به گزارش "ورزش سه"، آلوز از 20 ژانویه تا به حال به اتهام تعرض جنسی در شب سال نوی میلادی در کافه‌ای در شهر بارسلونا در زندان به سر می‌برد.
مارتی که یکی از سرشناس‌ترین وکلای اسپانیایی است، دفاع از این بازیکن را بر عهده گرفته و حالا مدعی شده که تصاویر و ویدیوهایی که از این کافه موجود است نشان می‌دهد که ادعاهای شاکی مبنی بر تعرض جنسی از سوی آلوز کاملا اشتباه است و این موضوع را رد می‌کند.
او دفاعیه‌ای 24 صفحه‌ای برای موکلش آماده کرده و در اختیار دادگاه قرار داده و در بخشی از این دفاع آمده که این تصاویر موجود در واقع دال بر بی‌گناهی این ستاره برزیلی است و باید به صورت دقیق از سوی قاضی پرونده و افسری که برای تحقیقات تعیین شده مورد بررسی قرار بگیرد تا صحت و سقم آن تایید شود.
مارتی تاکید دارد که اظهارات شاکی به هیچ وجه دقیق نبوده و یکی از دلایل آن ممکن است همین باشد که او عملا اتفاقی را روایت کرده که رخ نداده چون هیچ اقدامی از سوی آلوز به زور و با ایجاد هراس برای این زن صورت نگرفته است.

1778173

در این دفاعیه همچنین آمده که آلوز به تنهایی وارد دستشویی کافه شده و شاکی بدون این که اجازه ورود داشته باشد یا درخواست و تهدیدی پشت ورودش به دستشویی باشد، خودش پس از دقایقی وارد این مکان شده که نشان می‌دهد این بازیکن در واقع او را مجبور به انجام کاری نکرده است.
این مدافع سابق بارسلونا نیز پیش از این بارها و بارها اتهام تعرض و تجاوز جنسی به شاکی این پرونده را رد کرده بود. با این حال، در صورتی که دادگاه او را متهم بشناسد، ممکن است از 4 تا 12 سال زندان در انتظارش باشد.

دیدگاه‌ها