کد خبر : 1867962 | 12 بهمن 1401 ساعت 12:04 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

نماینده مشهد قصد سفر به اصفهان را ندارد

اعتصاب عجیب در حساس‌ترین زمان برای تعیین قهرمان

شنیده می‌شود که تیم قعر جدولی لیگ برتر فوتسال قصد سفر به اصفهان برای بازی این هفته را ندارد.

اعتصاب عجیب در حساس‌ترین زمان برای تعیین قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتسال ایران به هفته‌های پایانی خود رسیده و تیم‌ها تنها سه بازی دیگر در پیش دارند. در حال حاضر مس سونگون با 60 امتیاز صدرنشین است و گیتی پسند 54 امتیازی، جدی‌ترین رقیب این تیم برای قهرمانی به شمار می‌رود. هفته بیست و چهارم این مسابقات فردا در حالی برگزار می‌شود که طبق شنیده‌ها، یکی از حساس‌ترین بازی‌ها ممکن است برگزار نشود.

تیم رکن آذین خاورمیانه که با 8 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و سقوطش به دسته یک قطعی شده، فردا در اصفهان میهمان گیتی پسند است و این دیدار برای تعیین سرنوشت قهرمانی بسیار مهم است.
تیم مشهدی با مشکلات مالی بسیاری مواجه است و شنیده می‌شود که اعضای این تیم در اعتراض به این شرایط و با توجه به تشریفاتی بودن بازی برای آن‌ها، قصد انصراف از سفر به اصفهان را دارند.

در این صورت احتمال لغو یکی بازی‌های هفته بیست و چهارم که با توجه به حساسیت کار، همگی به صورت هم‌زمان برگزار خواهند شد وجود دارد و این می‌تواند روی سرنوشت قهرمانی فصل جاری تاثیر مستقیمی بگذارد.

مس سونگون ورزقان در این هفته میهمان آنا صنعت پاسارگاد قم است و بعد از این دیدار باید با گیتی پسند بازی کند. حالا باید دید در فاصله یک روز تا بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال، مشهدی‌ها خود را به اصفهان می‌رسانند یا اینکه اتفاق دیگری قرار است رخ دهد. کمیته فوتسال هم هنوز هیچ موضعی در خصوص اتفاق یاد شده انجام نداده است. این در حالی است که هفته گذشته نیز شاهد جنجال داوری در دیدار مس و کراپ بودیم.

دیدگاه‌ها