کد خبر : 1867963 | 12 بهمن 1401 ساعت 11:59 | 21.4K بازدید | 19 دیدگاه

دلیل علاقه PSG به آسنسیو: خصومت شخصی با رئال!

باشگاه پاری سن ژرمن با ارائه پیشنهاد به مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی، قصد داشت به نوعی قدرتش را به این باشگاه نشان دهد.

دلیل علاقه PSG به آسنسیو: خصومت شخصی با رئال!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از باشگاه‌های اروپایی در روز آخر پنجره نقل و انتقالات زمستانی به دنبال نهایی کردن خرید بازیکنان مدنظرشان بودند. 
پاری سن ژرمن که در تلاش بود تا میلان اشکرینیار و حکیم زیاش را به خدمت بگیرد و در هر دو مورد نیز ناکام ماند، پیشنهادی را نیز برای جذب آسنسیو به این بازیکن ارائه کرده بود. 
قرارداد این ستاره اسپانیایی در پایان فصل جاری با باشگاه رئال مادرید به اتمام خواهد رسید و او از ابتدای ژانویه می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ اسپانیا مذاکره کند. 

1758749

پاری سن ژرمن در حالی در تلاش بود او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند که پیش از این گفته شده بود که رئال پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او ارائه کرده و اولویت اول این بازیکن نیز ادامه حضور در سانتیاگو برنابئو است. 
حالا نشریه اسپانیایی رلوو مدعی شده است که این باشگاه فرانسوی دلایل ورزشی بسیاری برای جذب آسنسیو داشت، اما در عین حال این تصمیم را به خاطر دلایل شخصی و خصومتی که بین این دو باشگاه به وجود آمده نیز گرفته بود. 
مدیران پی‌اس‌جی در واقع قصد داشتند با انتقال آسنسیو به پارک دو پرنس به نوعی قدرت‌شان را به رخ رئال مادرید بکشند، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدند.

دیدگاه‌ها