کد خبر : 1867974 | 12 بهمن 1401 ساعت 12:58 | 17.4K بازدید | 12 دیدگاه

ثبات در مقابل انعطاف‌ پذیری؛

ترکیبِ گل‌گهر نقطه عکس ترکیبِ سپاهان

مروری بر آخرین انتخاب‌های یازده بازیکن اصلی قلعه‌نویی و مورایس حاوی نکته ویژه‌ای است.

ترکیبِ گل‌گهر نقطه عکس ترکیبِ سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، آنچه درباره گل‌گهر در فصل بیست و دوم اصلی تغییر ناپذیر بوده، ترکیب متغیر این تیم در بازی‌های مختلف است و به جرات می‌توان گفت به استثنای چند بازیکن، بقیه هر هفته باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بجنگند.

این دقیقا نقطه مقابل تفکرات مورایس است. سرمربی پرتغالی سپاهان پیش از جام جهانی نتوانسته بود به ترکیب اصلی خود پی ببرد و از یک بازی تا بازی دیگر شاهد تغییراتی در برخی پست‌ها بودیم، اما از هفته سیزدهم داستان عوض شده و طلایی‌پوشان اصفهانی لیگ را طی بازی‌های اخیر با ترکیب مشخصی آغاز کرده‌اند. البته ممکن است در مصاف با گل‌گهر تغییراتی هم ایجاد شود.
با این وصف انتظار می‌رود سپاهان در مصاف با گل‌گهر نفرات زیر را از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف گل‌گهر بفرستد که مهم‌ترین نکته شاید اضافه شدن فرناندز به ترکیب اصلی باشد: 
پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، مانوئل فرناندز، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.

1797147

در سوی مقابل اما حدس زدن ترکیب گل‌گهر به این سادگی‌ها نیست ولی با توجه به آخرین شرایط بازیکنان این تیم در تمرینات، می‌توان 11 بازیکن زیر را برای رسیدن به ترکیب برشمرد: 
محسن فروزان – شایان مصلح، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، مهدی تیکدری، علی علیزاده، اریک بایناما، محمد خدابنده‌لو، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی و استنلی کی‌روش.

هر دو تیم با آرایش 3-3-4 که انعطاف پذیری بالایی در خط دفاعی و هجومی دارد، بازی می‌کنند و حالا باید دید در مصاف سرنوشت‌ساز هفته هجدهم کدام مربی وقتی سوت پایان به صدا در می‌آید، موفق خواهد شد.

دیدگاه‌ها