کد خبر : 1867989 | 12 بهمن 1401 ساعت 14:16 | 46K بازدید | 10 دیدگاه

با قراردادی 5 ساله

انتقال فران گارسیا به رئال مادرید قطعی شد

فران گارسیا، مدافع چپ رایووایه‌کانو، از فصل بعد با قراردادی 5 ساله به ارزش 5 میلیون یورو، برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

انتقال فران گارسیا به رئال مادرید قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، رائول مارتین پرسا، رئیس باشگاه رایووایه‌کانو، تایید کرد که فران گارسیا، مدافع چپ این باشگاه، در پایان فصل راهی رئال مادرید خواهد شد. فران گارسیا سال 2013 وارد آکادمی رئال مادرید شد و تا سال 2021 نیز بازیکن رئال بود. او سال 2020 به شکل قرضی به رایو رفت و یک سال بعد قراردادش دائمی شد اما درخشش او در دو فصل اخیر باعث شد تا مسئولان رئال مادرید بند بازگشت او را فعال کنند. فران در انتقالات ژانویه مورد توجه بایرلوزکوزن قرار داشت ولی رئال مانع این انتقال شد.

1797169

رائول مارتین در این رابطه گفت: «لورکوزن برای انتقال فران با ما مذاکره کرد و حاضر بود 10 میلیون یورو نیز پرداخت کند ولی رئال این حق را داشت تا در مورد انتقال نظر نهایی را بدهد و آنها مانع شدند. باشگاه رئال مادرید به ما اعلام کرد که فران را برای فصل بعد می‌خواهد و در این مورد به توافق نهایی رسیدیم و او به رئال بر می‌گردد. از رئال متشکریم که اجازه داد فران با وجود مصدومیت فرلاند مندی تا پایان فصل برای ما بازی کند.»

1797170

فران گارسیا 23 ساله برای تمام تیم‌های پایه اسپانیا بازی کرده و با رئال قراردادی 5 ساله امضا کرده است تا جانشین مندی باشد که احتمالا راهی تیمی دیگر خواهد شد. رئال همچنین برای خرید او پنج میلیون یورو به رایو خواهد داد. در مورد گارسیا حتی برخی منابع می گویند، رئال قصد دارد او را برگرداند تا در تابستان با رقمی بالا به باشگاهی دیگر بفروشد.

دیدگاه‌ها