کد خبر : 1867994 | 12 بهمن 1401 ساعت 14:31 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

با چهار تغییر پس از شکست چهار گله برابر استقلال

مازیار ترکیب ملوان را زیر و رو کرد

ملوان برای دیدار امروز برابر نساجی، با چهار تغییر در میدان حاضر خواهد شد.

مازیار ترکیب ملوان را زیر و رو کرد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر و در دربی شمالی‌ها، ملوان در استادیوم تختی انزلی میزبان نساجی است. هر دو تیم در هفته گذشته برابر تیم‌های مدعی استقلال و سپاهان تن به شکست داده اند.

ملوان در شرایطی پای به زمین مسابقه می‌گذارد که مازیار زارع تصمیم گرفته برای این بازی، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کند. مسئله ای که نشان می‌دهد سرمربی جوان انزلی چی‌ها پس از شکست چهار بر صفر برابر استقلال، از عملکرد بازیکنانش رضایت نداشته است.

شاید مهمترین تغییر زارع در ترکیب تیمش، حضور رضا حیدری در ترکیب اصلی باشد. او در شرایطی در درون دروازه جایگزین ایمان صادقی شده که گلر شماره یک ملوان تا پیش از دیدار هفته قبل برابر ملوان، در پنج بازی موفق به ثبت کلین شیت شده بود.

دیگر تغییرهای صورت گرفته در جمع نفرات اصلی، خروج سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور و مهدی مومنی است که به جای این نفرات، عبدالله حسینی، میلاد جهانی و سهیل فداکار به میدان می روند.

ترکیب ملوان برای دیدار با نساجی:
رضا حیدری، علیرضا خوش‌کفا، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی، مهران احمدی، سجاد بازگیر، مسعود زائر کاظمین، سهیل فداکار

دیدگاه‌ها