کد خبر : 1867996 | 12 بهمن 1401 ساعت 14:39 | 15.7K بازدید | 12 دیدگاه

با یک تغییر و یک غایب؛

رونمایی از ۱۱ منتخب رحمتی مقابل پرسپولیس

نفرات آغاز کننده بازی برای آلومینیوم در دیدار با پرسپولیس معرفی شدند.

رونمایی از ۱۱ منتخب رحمتی مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که طی سه هفته گذشته لیگ برتر نتایج خوبی با شکست‌ناپذیری داشته و دو تساوی مقابل گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران و یک پیروزی برابر صنعت نفت آبادان به دست آورده، امروز در یک جدال حساس به مصاف پرسپولیس می‌رود.

شاگردان سید مهدی رحمتی که در آخرین تقابل خود در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس موفق به کسب پیروزی ۳ بر ۲ شدند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند، امیدوار هستند امروز هم در تقابل با سرخ‌پوشان موفق کار کنند و صاحب امتیاز شوند.

رحمتی در دیدار امروز یک بازیکن تاثیرگذارش را دراختیار ندارد و محمود قائدرحمتی، هافبک جنگنده و گلزن آلومینیوم اراک به دلیل آسیب دیدگی دیدار با پرسپولیس را از دست داده است.

آلومینیوم اراک امروز حسین پورحمیدی را درون دروازه دارد؛ سید مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند و وحید محمدزاده، سه مدافع این تیم مقابل پرسپولیس هستند که روی دست آنها میلاد فخرالدینی و سید محمداحسان حسینی به‌عنوان وینگ‌بک‌های راست و چپ بازی می‌کنند.

مصطفی احمدی، هافبک دفاعی آلومینیوم در این دیدار است که جلوتر از او علیرضا نقی‌زاده و امین جهان‌کهن به‌عنوان هافبک‌های میانی برابر پرسپولیس بازی می‌کنند.

هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی، دو بازیکن بلند قامت آلومینیوم که در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت موفق به گلزنی شدند، مهاجمان این تیم برابر پرسپولیس هستند و در راس خط حمله بازی می‌کنند.

تنها تغییر آلومینیوم اراک در دیدار امروز مقابل پرسپولیس نسبت به مسابقه اخیرش که توانست صنعت نفت را شکست دهد، بازگشت میلاد فخرالدینی با رفع مصدومیت و خروج اسماعیل شریفات از ترکیب ابتدایی است.

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمداحسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی

1797180

دیدگاه‌ها