کد خبر : 1868006 | 12 بهمن 1401 ساعت 17:00 | 9.8K بازدید | 8 دیدگاه

عملکرد فوق‌العاده در انزلی؛ شاگردان زارع به حقشان رسیدند

ملوان 1 - نساجی 0: سه امتیاز برای پاگشای هواداران

ملوان با کسب پیروزی شیرین برابر نساجی، به رتبه دهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.

ملوان 1 - نساجی 0: سه امتیاز برای پاگشای هواداران

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان در استادیوم مرحوم سیروس قایقران انزلی میزبان نساجی بود و توانست با تک گل سجاد بازگیر از سد حریف خود عبور کند.

در این دیدار، ملوان تیم برتر میدان بود. آنها در نیمه نخست دو بار توسط میلاد جهانی و سهیل فداکار توپ را به تیرک دروازه نساجی کوبیدند. فداکار همچنین در دقیقه 37 با حقیقی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ملوان در نیمه دوم توانست مزد بازی زیبای خود را بگیرد. پس از اینکه حقیقی یک بار شوت مطلق زاده را برگشت داد، مجددا شوت این بازیکن را به آسمان دفع کرد که توپ برابر دروازه خالی به سجاد بازگیر رسید و او توانست به راحتی دروازه را باز کند.

در ادامه بازی نیز باز هم این ملوان بود که کاملا از حریف خود برتر بازی کرد و چند فرصت خوب دیگر را نیز از دست داد تا در نهایت بازی با همان یک گل به سود شاگردان زارع به پایان رسید.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های ملوان و نساجی را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:
بازی از هفته هجدهم - بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
چهارشنبه: 12/11/1401 ؛ ساعت: 15:00 
ورزشگاه: سیروس قایقران انزلی /  تماشاگر: حدود 3000 نفر
گروه داوری: امیرسامان سلطانی / کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علی رعیت ؛ داور چهارم: فرهاد امینی / ناظر: علیرضا کهوری

ویدئو: 271365

ترکیب ملوان:

رضا حیدری، علیرضا خوش‌کفا، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی (82- مهدی موقری)، مهران احمدی (82- پدرام قاضی پور)، سجاد بازگیر (72- محمدرضا بردبار)، مسعود زائر کاظمین (41- مهدی مومنی) سهیل فداکار (72- امیر شهیم)
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید بیگی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، علی داوران، احمد عبدالله زاده (65- محمد عباسی قادی)، صابر حردانی (90+2: حسن امدادی)، رضا جعفری (65- احسان قهاری)، حسین زامهران (85- عرفان گل محمدی)، آداما نیان، محمد شریفی (85- متین کریم زاده)
سرمربی: حمید مطهری

🟨 اخطار ها:
نساجی: حامد شیری (26) 
ملوان: میلاد جهانی (83) امیر شهیم (86)

⚽شرح گل:
ملوان یک – نساجی صفر (دقیقه 49: سجاد بازگیر): شوت محکم مطلق زاده را حقیقی برگشت داد که توپ مقابل دروازه خالی به سجاد بازگیر رسید و این بازیکن توانست دروازه خالی را باز کند.

⏱لحظات حساس:

دقیقه 8: داوران از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه او با اختلاف از بالای دروازه ملوان به بیرون رفت.
دقیقه 15: یک ارسال برای عیدی با ضربه او همراه شد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 17: ملوان اولین خطر جدی بازی را خلق کرد. پاس دیدنی احمدی از میانه میدان در سمت چپ به میلاد جهانی رسید و شوت این بازیکن از زاویه بسته پس از برخورد به پای مدافع نساجی، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و وارد دروازه نشد.
دقیقه 28: یک ضربه کاشته چسبیده به محوطه جریمه نصیب ملوان شد که شوت میلاد جهانی را علیرضا حقیقی با یک دست راهی کرنر کرد.
دقیقه 45+3: ارسال مجید عیدی از سمت راست به به سهیل فداکار رسید و ضربه سر این بازیکن با بدشانسی به پایه تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 48: شوت دیدنی مطلق زاده به گوشه دروازه رفت که حقیقی با واکنشی تماشایی آن را دور کرد.
دقیقه 51: یک ارسال کرنر به روی دروازه نصیب فداکار شد که ضربه سر او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 58: شوت فنی و دیدنی بارانی از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 61: ارسال تماشایی عیدی از سمت راست روی نقطه پنالتی به بازگیر رسید و این بازیکن در موقعیت فوق العاده ای قرار گرفت که شوت او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 87: روی یک پاس در عمق، مومنی وارد محوطه جریمه شد که پس از برخورد با حقیقی، روی زمین افتاد و داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

🥇بهترین بازیکن زمین:
بازیکنان ملوان در این بازی فوق العاده ظاهر شدند. صادق بارانی چند پاس دیدنی را به هم تیمی هایش داد، سهیل فداکار نیز در خط حمله بسیار پرتلاش و البته بدشانس بود، مطلق زاده نیز چند شوت دیدنی را روانه دروازه حریف کرد که یکی از آنها منجر به تک گل بازی شد و بازگیر نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند و همگی از بهترین های میدان بودند.

📌اتفاق ویژه:
هواداران ملوان پس از 155 روز یک بار دیگر توانستند در استادیوم سیروس قایقران انزلی حضور پیدا کرده و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. حضور آنها برای تیم زارع خوش یمن بود و انزلی چی ها سه امتیاز را در روز پاگشای هوادارانشان به دست آوردند.

🔴*حواشی:

* زمان ورود تیم نساجی به زمین مسابقه برای گرم کردن، هواداران انزلی چی تیم حمید مطهری را تشویق کردند.
* کریم اسلامی به دلیل محرومیت و مهرداد عبدی بخاطر مصدومیت در این بازی حضور ندارند.
* امیرسامان سلطانی داور مسابقه که 27 سال سن دارد، نسبت به برخی از بازیکنان حاضر در میدان از جمله محمدصادق بارانی کوچکتر است.
* وضعیت خط کشی استادیوم سیروس قایقران انزلی نیز در نوع خود جالب است که به نظر می‌رسد خطوط ترسیم شده، کج هستند. ضمن اینکه میله پرچم کرنر که دچار زنگ زدی شده است.

1797207
1797210

دقیقه 37: روی پاس در عمق و دیدنی صادق بارانی، توپ به سهیل فداکار رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت و قصد داشت با یک ضربه چیپ، دروازه نساجی را باز کند که توپ او به آرامی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
* در دقیقه 42 دیدار، برخوردی میان حامد شیری و سهیل فداکار رخ داد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. این صحنه با اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان و تماشاگران ملوان همراه شد که در نهایت داور بازی مجبور شد تا پورغلامی، مربی میزبان را با کارت قرمز اخراج کند.

1797224
1797225

دیدگاه‌ها