کد خبر : 1868011 | 12 بهمن 1401 ساعت 15:20 | 21.4K بازدید | 17 دیدگاه

بازی در رئال ذهنیتی قوی می‌خواهد

کار هر فوتبالیست بزرگی بازی در رئال نیست

دنی کارواخال معتقد است هر فوتبالیست بزرگی توانایی بازی در رئال مادرید را ندارد و باید ذهنیتی قوی داشت.

کار هر فوتبالیست بزرگی بازی در رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید است و پس از یک فصل درخشان در لورکوزن، در تابستان 2013 به رئال برگشت و در 10 سال اخیر بازیکن ثابت سمت راست خط دفاعی رئال بوده است.

1792799

کارواخال در مصاحبه با GQ گفت:«خیلی جوان بودم که به لورکوزن رفتم و معتقدم بازی در یک لیگ دیگر کمک کرد از لحاظ فوتبالی به بلوغ برسم. وقتی به رئال برگشتم، فشارها زیاد بود ولی معتقدم توانسته‌ام در 10 سال اخیر نماینده خوبی برای رئال باشم. بازی در رئال بسیار دشوار است و ذهنیتی قوی می خواهد. صرف اینکه فوتبالیست بزرگی هستید، برای درخشش در رئال کافی نیست. حتی زمان استراحت نیز فشار روی شما وجود دارد چون هر کاری انجام دهید، به عنوان بازیکن رئال مادرید باید پاسخگو باشید. در رئال به همه اهدافم رسیده‌ام ولی همچنان باانگیزه هستم.»

1797199

کارواخال در تمجید از کارلو آنچلوتی گفت:«آنچلوتی سیستم هجومی را دوست دارد و می خواهد تیم از زمین حریف پرس کند. من عاشق این سبک بازی هستم. او به خوبی می داند چطور فشارها از روی بازیکن را بردارد. هر کاری انجام می دهد تا بازیکنان در زمین بهترین نمایش خودشان را ارائه دهند و استرس نداشته باشند.»

دیدگاه‌ها