کد خبر : 1868018 | 12 بهمن 1401 ساعت 15:45 | 26.7K بازدید | 17 دیدگاه

اسطوره رئال باید همینجا بازنشسته شود

آنچلوتی: بنزما و مودریچ نباید به عربستان بروند

کارلو آنچلوتی در واکنش به شایعه علاقه عربستانی ها به جذب لوکا مودریچ و کریم بنزما برای فصل بعد گفت که اسطوره های رئال باید همینجا بازنشسته شوند.

آنچلوتی: بنزما و مودریچ نباید به عربستان بروند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی خانگی برابر سوسیداد که باعث شد فاصله با بارسا در صدر جدول به پنج امتیاز افزایش یابد، فردا در خانه میزبان والنسیاست. این یک بازی معوقه است و رئال محکوم به پیروزی در آن است. والنسیا پس از اخراج جنارو گتوزو، شرایط روحی مناسبی ندارد.

1793720

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت:«برابر سوسیداد بسیار خوب بازی کردیم و فقط گل نزدیم. تیم نمایش نیمه دوم برابر اتلتیکو و ویارئال را از همان دقیقه اول تکرار کرد ولی مزد نمایش خوبمان را نگرفتیم. تیم از هر لحاظ شرایط خوبی دارد و انتظار دارم هفته به هفته در ماه فوریه بهتر هم بشویم.»

مصدومیت مندی و معضل دفاع چپ: «کاماوینگا در شرایط اورژانسی در سمت چپ خوب بازی کرد. ناچو هم می تواند آنجا بازی کند. ایده من در مورد کاماوینگا تغییر نکرده و او همچنان یک هافبک است. تمجید از او به عنوان یک دفاع چپ نشان می دهد که چه بازیکن ارزشمندی است.»

بازگشت فران گارسیا به رئال: «فران دفاع چپ بسیار خوبی است و در مورد بازگرداندن او در زمستان فکر کردیم اما در نهایت تصمیم گرفتم او تابستان به جمع ما اضافه شود. با رایووایه‌کانو به توافق رسیدیم و از فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد. می‌توانستیم او را همین زمستان برگردانیم ولی معتقدم مصدومیت مندی طولانی نیست و فران همچنان در رایو می تواند بر تجربیاتش اضافه کند.»

1795401

فاصله پنج امتیازی با بارسلونا: «همیشه می توان بهتر بازی کرد. پنج امتیاز هم می تواند فاصله زیادی باشد و هم اندک. بستگی دارد روند ما در هفته های بعد چگونه باشد. الان به تیم اطمینان کامل دارم و واضح است که می توانیم بهتر هم شویم. در تمام جام های پیش رو شانس قهرمانی داریم و تا آخرین ثانیه مبارزه خواهیم کرد. مقطعی در ژانویه افت کردیم ولی تیم الان در فرم بسیار خوبی است.»

عدم فعالیت در انتقالات زمستانی: «ورود نکردیم چون نیازی به خرید بازیکن نداشتیم. وقتی تیم خوب و کاملی دارید، دیگر نیازی به خرید بازیکن حس نمی کنید. چرا باید نظم تیمی را برهم زد وقتی همه چیز خوب پیش می رود؟»

پیشنهاد عربستانی ها به مودریچ و بنزما: «این دو بازیکن نیازی ندارند به دفتر من بیایند تا به آنها توصیه ای داشته باشم. مودریچ و بنزما اسطوره های رئال هستند و باید همینجا بازنشسته شوند.»

سبایوس، جانشین آینده مودریچ: «دنی از بسیاری جهات شبیه مودریچ است و بازیکنی است که از لحاظ فنی و ذهنیتی قدرت بالایی دارد. عاشق توپ است و الان فرم بدنی بسیار خوبی هم دارد. بله، او می تواند جانشین مودریچ شود.»

دیدگاه‌ها