کد خبر : 1868020 | 12 بهمن 1401 ساعت 18:00 | 130.1K بازدید | 220 دیدگاه

این بازی همه چیز داشت جز گل

پرسپولیس 0- آلومینیوم 0: صدر رفت اعصاب نماند!

دیدار پر حاشیه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا پرسپولیس بالاخره صدر جدول را از دست دهد.

پرسپولیس 0- آلومینیوم 0: صدر رفت اعصاب نماند!

به گزارش “ورزش سه” دقیقا همان نتیجه‌ای که فکرش را هیچ کس نمی‌کرد در بازی بین پرسپولیس و آلومینیوم به دست آمد. جایی که تلاش هر دو تیم نتیجه‌ای نداشت و در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه اول مسابقه در حالی با‌حداقل موقعیت جریان داشت که همه چیز تحت تاثیر اخراج دقایق آخری علیرضا بیرانوند قرار گرفت. گلر سرخ‌ها با خطایی که روی میلاد فخرالدینی انجام داد از زمین مسابقه بیرون رفت تا تیمش ۱۰ نفره به کار ادامه دهد.

نیمه دوم نیز تحت تاثیر اتفاقات نیمه اول قرار داشت و موقعیت‌های زیادی روی دروازه د‌و تیم شکل نگرفت تا حاشیه حرف اول بازی را بزند و در نهایت پرسپولیس با این مساوی صدر جدول را به سپاهان تقدیم کرد.

◀️گزارش زنده جدال پرسپولیس و آلومینیوم را از این صفحه “ورزش سه” مشاهده کنید:
📅روز: چهارشنبه
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
ساعت: ۱۵:۴۵
🏟ورزشگاه: آزادی
👕تیم داوری: مرتضی منصوریان - فرهاد مروجی - حسین ظهیری - عنایت قوچ کانلو

پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا (دقیقه ۴۶- سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (دقیقه ۸۷- سروش رفیعی)، امید عالیشاه (دقیقه ۴۵+۵- احمد گوهری)، شیخ دیاباته (دقیقه ۴۶- عیسی آل‌کثیر)، محمد عمری
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

1797238

آلومینیوم اراک
حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، محمدرضا خلعتبری (دقیقه ۷۴- امیرمحمد هوشمند)، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سید محمد‌ احسان حسینی، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن (دقیقه ۶۲- امیر نوری)، هانسل زاپاتا و محمدرضا آزادی
سرمربی: سیدمهدی رحمتی

1797239

🟨 کارت زرد:
پرسپولیس: میلاد سرلک(35)

 آلومینیومهانسل زاپاتا (31) - مهران موسوی (۵۲) 

🟥کارت قرمز:
 دقیقه ۴۳- علیرضا بیرانوند؛ در یک موقعیت مشکوک‌ به آفساید، میلاد فخرالدینی فراری را به سمت دروازه پرسپولیس انجام داد و علیرضا بیرانوند برای دفع توپ به بیرون از محوطه آمد و با خطا مدافع آلومینیوم را متوقف نمود و همین هم دلیلی شد تا منصوریان، داور وسط گلر پرسپولیس را از زمین مسابقه اخراج کند.

1797255

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۹- یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس به دست آمد که شوت خطرناک امید عالیشاه را حسین پورحمیدی از زیر طاق دروازه بیرون کشید و به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۵- با سانتر کرنر توسط امین جهان‌کهن، محمدرضا آزادی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۳۹- شیخ دیاباته در محوطه جریمه صاحب توپ شد و این فرصت را داشت دروازه را تهدید کند، اما تعادلش به هم خورد و بازیکنان پرسپولیس معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور رای به ادامه بازی داد.

دقیقه ۷۰- نقی‌زاده از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد و احسان حسینی می‌توانست دروازه را باز کند، اما ضربه سر او با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶- مهدی ترابی پس از انجام حرکتی تکنیکی، توپ را در محوطه جریمه به سرلک رساند و او در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما امیر نوری از راه رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۰- محمدرضا آزادی در محوطه جریمه موقعیت خوبی برای گلزنی به دست آورد که شوت او ابتدا توسط مدافع پرسپولیس دفع شد و سپس با واکنش عالی گوهری برگشت داده شد و در ادامه مهاجم آلومینیوم توانست دروازه را باز کند اما داور خطا اعلام کرد.

دقیقه ۸۳- شوت خطرناک عیسی آل‌کثیر از داخل محوطه جریمه را حسین پورحمیدی با واکنشی زیبا دفع کرد.

🔴حواشی:
*سیامک نعمتی، بازیکنی که در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت از این تیم جدا نشد، در استادیوم آزادی حضور دارد.
*مهدی رحمتی و علیرضا بیرانوند قبل از شروع مسابقه، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

1797240

*محمدرضا خلعتبری، بازیکن جدید آلومینیوم روی نیمکت این تیم حضور دارد.
* پنج هزار هوادار در استادیوم برای تشویق پرسپولیس حضور پیدا کرده‌اند.
*در حالی که کادر فنی پرسپولیس و علیرضا بیرانوند اعتراض شدیدی به کارت قرمز داور داشتند، باعث شدند تا بازی حدود ۸ دقیقه متوقف شود و سپس کار با بیرون رفتن گلر پرسپولیسی‌ها ادامه یافت.

*یحیی گل‌محمدی به دلیل خطایی که داور در ابتدای نیمه دوم به نفع آلومینیوم گرفت، بر سر خود مشت می‌زد!

*هواداران آلومینیوم حضور پرشوری در استادیوم آزادی دارند.

1797266

*لئوناردو پریرا، مهاجم جدید پرسپولیس همراه با مدیر برنامه‌های خود در کنار رضا درویش بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا می‌کنند.

1797267

🥇 بهترین بازیکن
حسین پورحمیدی: گلر آلومینیوم در حالی که تک موقعیت‌ها برای تعیین برنده سرنوشت‌ساز بود، در دقیقه ۸۳ شوت عالی و بدون نقص عیسی آل‌کثیر را دفع کرد تا مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود و یک امتیاز ارزشمند به مهدی رحمتی اهدا کند.

1797292

🚨 اتفاق ویژه
پرسپولیسی‌ها در نهایت بعد از هفته‌ها صدرنشینی و قهرمانی در نیم فصل، با تساوی در این مسابقه صدر جدول را به علت تفاضل کمتر نسبت به سپاهان، از دست داده و در اختیار شاگردان مورایس قرار دادند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای دومین مسابقه پیاپی، نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند تا از لحاظ گلزنی صاحب رکورد نه چندان خوبی در شروع نیم فصل دوم باشند.

دیدگاه‌ها