کد خبر : 1868021 | 12 بهمن 1401 ساعت 15:49 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

یزدانی به هموطن دیوید تیلور برخورد کرد

صبح دل انگیز در زاگرب، حسن و رفقا پای فینال

سه آزادکار ایرانی در روز نخست مسابقات بین المللی کشتی کرواسی بدون شکست تا نیمه نهایی پیش رفتند.

صبح دل انگیز در زاگرب، حسن و رفقا پای فینال

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های کشتی آزاد جام اوپن زاگرب امروز و فردا و رقابت‌های کشتی فرنگی نیز روزهای 14 تا 16 بهمن ماه برگزار می شود و نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.
در روز اول این رویداد رضا اطری در 57 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو و حسن یزدانی در 86 کیلو به مصاف رقبای خود رفتند و با نمایشی کم نقص توانستند هر سه به نیمه نهایی برسند. 

* در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان قرار می گیرد.

* در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده دیدار فضلی اریلماز از ترکیه و نورلانبک وورنیبای از چین می رود.

* در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله به مصاف مارک هال از آمریکا می رود.
مسابقات نیمه نهایی و فینال رقابت های این 3 وزن امشب در زاگرب برگزار می شود و باید دید در 5 وزن اول چه مدال هایی برای ایران صید خواهد شد.

دیدگاه‌ها