کد خبر : 1868032 | 12 بهمن 1401 ساعت 16:47 | 50.2K بازدید | 20 دیدگاه

سه آزادکار ایرانی در فینال تورنمنت زاگرب؛

هموطن تیلور هم حریف یزدانی نشد

سه آزادکار ایرانی در روز نخست مسابقات کشتی کرواسی به دیدار فینال راه پیدا کردند.

هموطن تیلور هم حریف یزدانی نشد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب از ظهر امروز در شهر زاگرب کرواسی در حال برگزاری است.
در پایان مسابقات مقدماتی، سه آزادکار ایرانی توانستند با شکست تمامی رقبای خود به فینال راه پیدا کنند تا امشب برای کسب مدال طلا روی تشک بروند.

* در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت تا امشب برای کسب مدال طلا به روی تشک برود. وی در دیدار فینال به مصاف نارانخو نارمانداخ دارنده مدال برنز جهان از مغولستان می رود.

* در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا او را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده دیدار فضلی اریلماز از ترکیه و نورلانبک وورنیبای از چین می رود.

* در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی امشب با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی می گیرد.

دیدگاه‌ها