کد خبر : 1868044 | 12 بهمن 1401 ساعت 18:48 | 91.4K بازدید | 30 دیدگاه

چهار بازیکن در بازی اهواز جا ماندند؛

تاوان سنگین پیروزی پرگل سپاهان مقابل گل‌گهر

چهار بازیکن کلیدی تیم فوتبال سپاهان در دیدار بعدی این تیم برابر فولاد خوزستان به دلیل محرومیت حضور نخواهند داشت.

تاوان سنگین پیروزی پرگل سپاهان مقابل گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سپاهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند و پر گل برابر گل‌گهر شد، اما این پیروزی به هیچ وجه برای شاگردان ژوزه مورایس آسان به دست نیامد و اگر آنها کمی غفلت داشتند، احتمالا شاگردان قلعه‌نویی مانند تجربیاتی که در بازی‌های همین لیگ دارند، به بازی برمی‌گشتند.
این پیروزی برای سپاهان هزینه‌هایی به همراه داشت و آنها در بازی بعدی برابر فولاد خوزستان که در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار خواهد شد و یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل سپاهان به شمار می‌آید، امید نورافکن را به دلیل اخراج در بازی گل‌گهر در اختیار ندارند و رامین رضائیان هم پیش از گلزنی کارت زرد چهارم خود را در هجدهمین بازی فصل گرفت تا او هم یکی از غایبان سپاهان در اهواز باشد.
علاوه بر این دو بازیکن کلیدی طلایی پوشان، محمد کریمی و محمد دانشگر هم با کارت زرد سعاد وفاپیشه در مصاف با گل‌گهر سیرجان 4 کارته شدند تا مورایس 4 بازیکن مهم خود را در مصاف هفته نوزدهم در مقابل شاگردان نکونام نداشته باشد.
با این وصف مورایس با توجه به اضافه نشدن یزدانی به صورت رسمی و نداشتن دفاع راست، در دو پست مدافع میانی و مدافع راست باید از بازیکنان غیرمتخصص استفاده ببرد.

دیدگاه‌ها