کد خبر : 1868060 | 12 بهمن 1401 ساعت 18:41 | 12.2K بازدید | 3 دیدگاه

بعد از 23 هفته؛

بالاخره صدرنشین لیگ برتر والیبال عوض شد

بعد از مدت‌ها صدرنشین لیگ برتر والیبال عوض شد و هراز این عنوان را به شهداب داد.

بالاخره صدرنشین لیگ برتر والیبال عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهداب که در دور رفت موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه در یزد شده بود، در این هفته میهمان ارومیه بود و با شکست سه بر صفر این تیم به هجدهمین برد خود در این مسابقات دست یافت.شهدابی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 17 و 25 بر 22 میزبان خود را از پیش رو برداشتند تا چهاردهمین شکست را به این تیم تحمیل کنند.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که پنج هزار و 500 تماشاگر داشت.
داود نافعی و میثم پارسه نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که 82 دقیقه طول کشید.

در این بازی لیدرهای شهرداری ارومیه با لباس هایی یکدست مشکی با نوشته خوی تسلیت و هواداران با پارچه ای سیاه که رویش «خوی آرخاندایق» (خوی همراهتان هستیم) نگارش شده بود، خود را در غم هموطنان شریک دانستند.

بازیکنان دو تیم نیز با بنر خوی تسلیت در سالن بازی حاضر شدند و مراکزی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله زدگان خوی نیز در بیرون سالن غدیر ارومیه دایر شده است.
در ششمین دیدار هفته بیست و سوم تیم لبینات هراز آمل که با 17 برد و 49 امتیاز صدر جدول را برای هفده هفته متوالی در اختیار داشت در گرگان میهمان پاس بود و با شکست سه بر یک جایگاه نخست خود را به شهداب یزد تقدیم کرده و با یک پله سقوط در جایگاه دوم قرار گرفت.

پاسی‌ها که در دیدار رفت سه بر صفر مغلوب شاگردان بهروز عطایی در لبنیات شده بودند در این مسابقه ست نخست را با امتیاز 22 بر 25 واگذار کردند و در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازات 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا در این بازی خانگی انتقام شکست دور رفت را از حریف بگیرند. پاس گرگان با این پیروزی سه بر یک به سیزدهمین برد خود دست یافت و با 40 امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها