کد خبر : 1868067 | 12 بهمن 1401 ساعت 18:54 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

و موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که گل نشد

زارع: این بهترین نمایش سه سال اخیر ما بود

سرمربی ملوان گفت من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند.

زارع: این بهترین نمایش سه سال اخیر ما بود

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع سرمربی ملوان پس از پیروزی یک بر صفر برابر نساجی، در نشست خبری پس از بازی گفت: این برد را به مردم شهرم تقدیم می‌کنم. به بچه‌هایمان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بعد از 3 سالی که اینجا هستم، بهترین نمایشی بود که ارائه کردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم پس از گل، ناخواسته عقب کشیدیم ولی با این حال کنترل بازی را در دست داشتیم و موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که به گل بدل نشد. می‌توانستیم با نتیجه پرگل‌تری پیروز مسابقه شویم. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و بعد از شرایطی که برایشان به وجود آمد روحیه خوبی داشتند. این بازی حالا تمام شده و باید به بازی بعدی بیندیشند.

سرمربی ملوان در خصوص دادن بازوبند به محمدرضا بردبار اظهار داشت: این بزرگی بچه‌های ما را نشان می‌دهد که چقدر خوب هستند. امسال بچه‌های خوبی داریم. من جوان بودم که کاپیتان این تیم شدم و این فرصت را الان به یکی از بچه‌های انزلی دادم که تیم را کاپیتانی کند. مطمئنا باید استفاده کنند زیرا ببینم اگر راهشان درست نباشد، اولین نفر خودم هستم که نمی‌گذارم به راه بی‌راهه بروند. او باید افتخار کند که کاپیتان ملوان شده و باید پیشرفت کند و این راه را ادامه دهد به شرطی که خیلی بی جهت و بیهوده خودش را به حاشیه نبرد.

1789093

زارع در خصوص نقل و انتقالات باشگاه ملوان گفت: شما باید شرایط تیم را درنظر بگیرید و اینکه انتقاد می‌کنند، من انتقادی ندیدم. من به بازیکنان جدید باور دارم. اگر بازیکنانی که به ما اضافه شدند در تیم قبلی‌شان ذخیره بودند، اینجا نهایت تلاششان را خواهند کرد.

سرمربی ملوان اظهار داشت: من می‌توانستم زمانی که تیم نتیجه نمی‌گرفت از بازیکنان بومی استفاده کنم و در انتها می‌گفتم دارم از جوانان استفاده می‌کنم ولی در فشار بازی‌ها هرگز این کار را نکردم زیرا اعتقاد دارم از جوانان استفاده کردن زمان خاصی نیاز دارد. من تحمل کردم که زمانش فرا برسد و جوانان در یک شرایط خوب بتوانند توانایی‌های خود را نشان دهند. در حال این هستیم که آرام آرام آنها را اضافه کنیم. بچه‌های آکادمی باید کار کنند و باید پرتلاش باشند. باید از موقعیتی که برایشان به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند. اینکه به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند کافی نیست. نباید به همین موضوع بسنده کنند و باید تلاش کنند. برخی اوقات بازیکن بومی استفاده کنید، انتقادها زیاد می‌شوند و برخی اوقات برعکس می‌شود. مطمئناً در زمان مناسبش از بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد.

زارع در خصوص بازی هفته بعد مقابل ذوب آهن گفت: بازی در اصفهان همیشه سخت است ولی می‌رویم که امتیاز خوبی کسب کنیم. از فردا روی این مسابقه کار خواهیم کرد و با تمرکز به سراغ این مسابقه خواهیم رفت.

وی در خصوص بازگشت ملوان پس از شکست در آزادی و پیروزی مقابل نساجی اظهار داشت: من فکر می‌کنم این خواست بچه‌های ما بود و ناراحتی که داشتند را خواستند جبران کنند. من هنوز معتقدم که حقمان در آن بازی 4 گل نبود. برخی اوقات هم شما اگر می‌بازید باید خوب ببازید. ما تجربه کافی نداشتیم ولی خواست بازیکنان این بود که در این مسابقه بازگردیم. وقتی آدم مصمم باشد می‌تواند تغییر ایجاد کند.

ویدئو: 271383

وی گفت: تلاش و خواست بازیکنان باعث این شد که در مقابل نساجی پیروز شویم. بچه‌ها سختی کشیدند و اینکه می‌خواستند این نتیجه رقم بخورد. من به تیم نساجی و مردم قائم‌شهر که همیشه رابطه خوبی داشتیم، خسته نباشید می‌گویم. من امیدوارم تیم‌های شمال کشور پیشرفت کنند و امیدوارم رسیدگی بیشتری شود.

زارع در انتها گفت: خیلی جای خوشحالی داشت که هواداران به ورزشگاه آمدند و به این زیبایی ما را تشویق کردند. شاید اگر آنها نبودند پس از دقیقه 75 ، زودتر عقب می‌رفتیم. حضور آنها بسیار به ما کمک کرد و امیدوارم زودتر شرایطی فراهم شود که هواداران خانم ملوان نیز به ورزشگاه بیایند.

دیدگاه‌ها