کد خبر : 1868078 | 12 بهمن 1401 ساعت 19:35 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

هر هفته نزدیک و نزدیک تر به یک کابوس!

تیم پرستاره لیگ برتر والیبال ایران در ادامه روند ناامیدکننده خود یک شکست دیگر را متحمل شد.

هر هفته نزدیک و نزدیک تر به یک کابوس!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 12 بهمن با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اصفهان، ارومیه، گنبد، تهران، اردکان و سیرجان پیگیری شد.

در هفتمین دیدار این هفته ایفاسرام اردکان در سالن آیت‌اله خاتمی میزبان راه‌یاب ملل مریوان بود و در این دیدار خانگی سه بر یک مغلوب حریف شد.

این مسابقه با پیروزی مریوانی‌ها در ست اول آغاز شد و شاگردان آرش صادقیانی با امتیاز 25 بر 21 به پیروزی رسیدند. در ست دوم ایفاسرام بازی را 25 بر 20 به نفع خود تغییر داد، اما در ست‌های سوم و چهارم بار دیگر مریوانی‌ها به بازی برگشته و با پوئن‌های 25 بر 20 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند تا برد دور رفت خود را این بار خارج از خانه تکرار کنند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم اردکان با 10 برد و 32 امتیاز در رتبه هشتم و راه‌یاب ملل مریوان با 9 برد و 24 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی ماندند. یونس حسن‌زاده و حمید حق‌بین به عنوان ناظر فنی و ناظر داوری در این مسابقه 124 دقیقه‌ای حضور داشتند و مهدی نویدی داور اول و سجاد خان‌بابازاده داور دوم این دیدار بودند. در این رقابت که 500 تماشاگر به تماشای آن نشستند علیرضا مباشری بازیکن تیم ایفاسرام و دانیال صادقی از تیم راه‌یاب به دلیل کری‌خوانی زیر تور کارت زرد گرفتند. اشکان درخشان بازیکن تیم راه‌یاب هم از ناحیه زانو آسیب دید و مورد مداوا قرار گرفت.

دیدگاه‌ها