کد خبر : 1868086 | 12 بهمن 1401 ساعت 19:55 | 32.2K بازدید | 41 دیدگاه

نمی‌توانم درباره کامنت کسی نظر بدهم؛

ترابی: زورمان به آلومینیوم ۱۲ نفره نرسید

مهدی ترابی می‌گوید صحنه‌های داوری دیدار با آلومینیوم نیازی به VAR نداشته است.

ترابی: زورمان به آلومینیوم ۱۲ نفره نرسید

به گزارش ورزش سه، مهدی ترابی پس از تساوی پرسپولیس و آلومینیوم در هفته هجدهم لیگ برتر در واکنش به اظهارات یحیی گل‌محمدی و اعتراض هواداران به داوری گفت: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم اما همه چیز واضح است و صحنه‌ها صحبت می‌کنند. صحنه‌هایی که پنالتی گرفته نمی‌شود، شاید طبیعی باشد اما چیزی که ما می‌بینیم، اصلا نیازی به VAR ندارد.

او تاکید کرد: هم صحنه‌ای که روی من پنالتی شد و هم صحنه‌ای که در نیمه اول روی شیخ پنالتی شد، اصلا نیاز به VAR ندارد.

ترابی در خصوص اخراج علیرضا بیرانوند عنوان کرد: هنوز صحنه را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم قبل اخراج، آفساید بود. متاسفانه واقعا از لحاظ داوری ضعیف هستیم.

بازیکن پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در بازی امروز گفت: در نیمه دوم، با وجود اینکه ده نفره بودیم، نیمه خیلی خوبی داشتیم اما تیم حریف ۱۲ نفره بود و زورمان نرسید.

وی در مورد اظهارات رضا درویش و کمک به یک تیم خاص برای قهرمانی گفت: قطعا آقای درویش حق ما را می‌گیرد اما ما باید تلاشمان را در زمین کنیم و همه کار هم برای سربلندی پرسپولیس می‌کنیم اما این صحنه‌ها طبیعی نیست. هفته قبل، در بازی با فولاد، در ورزشگاه خالی از تماشاگر، پنالتی واضح ما را نگرفتند و این هفته هم مقابل تماشاگران دو پنالتی را نگرفتند.

ویدئو: 271408

ترابی درباره اینکه پورعلی‌گنجی گفته است بازیکنان حاضرند نفری ۵۰ میلیون برای ورود VAR بدهند، گفت: واقعا مشکل خاصی نیست و به نظر من اتفاق خاصی نیست اما با این چیزها VAR را نمی‌آوردند.

او در خصوص اینکه امسال پایش به گلزنی باز نشده است، عنوان کرد: درست است امسال گلزنی نداشتم اما همه تلاشم را می‌کنم که تیم سربلند باشد و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم دوباره جایگاه‌مان را تثبیت کنیم.

این بازیکن در واکنش به اینکه سرمربی پرسپولیس مدعی شده از هفته بعد با تیم امید وارد زمین می‌شوند، گفت: صحنه‌هایی اتفاق می‌افتد که طبیعی نیست. واضح است و نیاز به VAR هم ندارد؛ یا داور تمرکز ندارد و یا نمی‌دانم چه می‌شود. متاسفانه حرف بزنیم فردا به ضررمان می‌شود.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جدایی کارلوس کی‌روش گفت: از زحماتی که برای تیم ملی کشید تشکر می‌کنم و امیدوارم در تیم جدیدشان موفق باشند.

او در پایان درباره کامنت کنعانی‌زادگان زیر پست کارلوس کی‌روش عنوان کرد: من نمی‌توانم درباره کامنت کسی نظر بدهم.

دیدگاه‌ها